1SÅ HÄR GLAD E MAN NÄR MAN HAR HONOM MED SIG HEM ÖVER NATTEN

112691-105

JA gissa om alla ungar på denna otroliga börnehave längtar o få låta denne lilla gestalt få flytta med hem .ja fast det e ju bara ett dygn..sen ska han som sagt vidare till någon annan,............O kan ni tro.........HAN BLEV SÅ PAFF NÄR VI SNACKADE SVENSKA o har precis lärt sig älska PLAY HOUSE DISNEY o BOLLIBOMPA..........
Han hann bara se en lille stund på det sist nämnda, för sen skulle vi till HALLEN................ o ge Piddersen en stor kram................JA fast han va inte så omtyckt.eller inte han bara UTAN hela hans lag.........DE SLOG NÄMLIGEN MIN MANNEN I MITT LIV här hemma med 3...............MEN DET KOMMER MERA,................det e ju återmöte i vår igen.....SERIEN VÄNDER ju nu nästa helg........

Kom hem o tog ett glas rött o mannen tog lite glögg.........HADE JU KÖPT NÅN JÄVLA DANSK VARIANT PÅ RÖDVIN MED ROM...........SMAKADE ILLA.,JAG MÅR ILLA.............ni vet som uggla sjöng nån gång för längesen...........
Jag nöjde mig med lite öl i hallen o sen här hemma J P CHENET..........inte illa det heller..........ALLATSÅ hade kvar sen nån dag tillbaka.........TRO INTE JAG KORKAR UPP SÅ HÄR SENT..............bara ibland.om jag ge på det humöret, dock va jag inte det idag.....SKA JU LÄMNA PRINSARNA PÅ DAGIS KL 9 imorgon bitti............

har snackat med mamma ikväll om julegaver till ungarna...............PÅ DERAS ÖNSKELISTOR STÅR DET BARA OM BILARFILMENS medverkande...................mc queen o alla de andra.så antar att det e det övervägande för dem iår........Fast klart ska de f¨annat också.............Lill prinsen önskar sig nåt fotbollsspel, o stor prins lnskar sig mer av detta magnetbyggandet...........o sen kläder med PUMA.............ja deras önskelista e lång.............SITTER O KOLAR VAD SOM FINNS PÅ EBAY FRÅN TYSKLAND.......ÄR ALLTID ROLIGT O HANDLA DÄR....+ JÄVLA SNABB LEVERANS...........

köpte ett par TAKE TWO jeans häromdan.på lördagen.o de kom med posten på onsdag morgon.......DET VA JÄVLAR I DET SNABBA BUD.......
så jag verkligen rekommenderar www.ebay.de

OOOOOOOOOOOOOH         BARA LÄNGTAR TILL KLOCKAN E 13.00 IMORGON.................DÅ SKA J A G HA LITE TID TILL MIG SJÄLV.........SKA TILL KLIPPE LONE......som ungarna kallar henne...............O .JAG SKA BLI SÅ FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN

Kommentarer
Postat av: Helena

Rolig idé med trolltomten. Kan tänka mig att ungarna tycker det är toppen. Trist med förlusten. De där julegaverna, hoppas på en tur till malmö på måndag. Ska iväg och väga och mäta lillklumpen idag. Ha så skönt på din egentid idag. koppla av och njut i frisörstolen.
Kram

2006-12-07 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback