ÄCKLIGT

Står vid tv:n..............Har altan dörren öppen, för har en cigg i handen......VET NI VAD SOM SKER......................

Jo in kommer våran hankatt.....(har ju 2 stycken som bara har sökt sig hit....2 små syskon,en han o en hon. De fick namnen MISOU O MISAN )...............MED EN LEVANDE ALLDELES NYFÅNGAD MUSJÄVEL............inte första gången det händer......................
2 metarn i huset.alltså min man....................sitter o tittar på handbollsnyheter från estland..........hur lugn som helst, MEN när han får syn på musen..................JA JAG HAR ALDRIG SETT EN MÄNNISKA REAGERA SOM HAN..............
på 1 1000000 dels sekund, STÅR HAN RÄTT UPP PÅ STOLEN..............ja jag vet inte hur det gick till...............
SÄGER BARA....................ta ut KATTEN O SE TILL ATT HAN HAR MED SIG UT VADHAN KOM IN MED.............

han skulle ju bara visa dagens fångst...............

MEN VISST E DET RÄLIGT...............

Tänk om ..............ja tänk om, vi inte hade sett det o han kom upp med den i våra NYA SÄNGAR............


JAG HADE DÖTT.................fast vete fan om inte Mr P hade gjort fdet före mig............

HAN E LIVRÄDD FÖR DESSA SMÅ FYRBENTA...........

JA HU JA.......................INTE KAN MAN TRO ATT MANNEN I HUSET ÄR SÅ RÄDD FÖR DESSA SMÅDJUR.HAN SOM SJÄLV E EN SÅN FIGHTER I MATCHKLÄDERNA

Rat in my kitchen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,med UB 40......................kommer ni ihåg den......??


Kommentarer
Postat av: Helena

fy fan. Hade jag haft katt hade den så snällt fått stanna inne så jag slapp sånt.
Kram

2006-12-03 @ 21:52:23
Postat av: Malin Henningsson

Det finns en site som säljer "musskrämmare" och du kan köpa den när du kommer hem till Sverige på Granngården i ystaden. Fast ni verkar behöva en kattskrämmare istället så mössen inte kommer in alls. ha ha. kram

2006-12-04 @ 09:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback