alltså

har länge tänkt denna tanken..............

Att nästan på KIDNAPPA mannen efter ett träningspass,,,,,,,,,,,,,ha börnepien klar hjemme,,,,,,,,,,,,,,,o bara säga till n´honom..............är du klar????? för duscha kan du inte göra hemma..........UTOM BARA HÄR I HALLEN......o såklart har jag då.missis p varit där o lagt ner lite annat än vad han tänkt sig i väskan..........

O sen bär det ut på SPISESTED.........alltså restaurang................

DINNER 4 2.......................ja de e längesen sist.........

men e säker på att vår tid komer igen,

man har ju själv valt o skaffa dessa UNDERBARA INDIVIDER som vi har.......O SKULLE AAAAAAAAAALDRIG VILJA BLI AV MED DEM................hur mycket de än bråkar med varandra,,,,,,,

MEN FAAAAAAAKTISKT........................

VISST FAN MÅSTE MAN SJÄLV FÅ VA VUXEN IBLAND...............????????? O INTE bara FÖRÄLDRAR...................MAN MÅSTE O FÅR INTE GLÖMMA VARANDAR,,,,,,,,,,

så såfort jag får denna tillfälligheten...................JA DEN E JU IMORGON.................men då ska ni se...ja då  ska hela jävla laget ut på nåt jävla JULEFRUKOST.............alltså som vi kallar JULBORD i sverige.................FAST DANSKARNAS KAN BARA PRECIS HOPPA UPP O..............

för de e inte alls vadvi har.................

MEN NÄR JAG FÅR CHANS IGEN...................

JA DÅ E DET JAG SOM TAR MANNEN ME UT...........

ELLER VA TYCKER NI..........

hade inte ni blivit GLADA???????


SÅ IMORGON.................................DÅ SKA JAG DRICKA VIN O BARA HYGGE MEJ MED BARNEN.............för de ska ju inte behöva känna att pappa e på middag........UTAN VI SKA SAKTENS OCKSÅ HA LITE JULBORD HEMMA..........................löööööööööööööööööönt jag menar...............hur mycket käkar prinsarna på ett sådant bord....................
Ja max..köttbullar o prinskorv.........som man själv får tillverka.................klippta fltter ni vet..........FÖR DANSKAR HARINGA RIKTIGA PRINSKORVAR..............

längtar efter UGGLARP..........................super best

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med dig, man behöver bara vara vuxen och med varandra ibland. Man är ju trots allt mer än bara förälder, även om det inte känns så ibland. De små trollen kan uppta mycket tid, vilket är både kul och mysigt. Men man kan inte bara ägna sig åt de ändå. Har nästan precis gett min lilleman mat och kan inte själv somna om. blev trött (ha ha) på att ligga och vända och vrida mig. Tänkte att en stund vid datan skulle göra mig sömnig igen.
Vi hörs
Kram

2006-12-16 @ 02:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback