BRÅTTOM

ska hämta prinsarna på dagis............Får se vad de tyckte om kyrkan. Tror det va hyggeligt. Julemannen skulle ju också tydligen dyka upp.......
Har städat lite...........borde egentligen hunnit med mer, Men fastnade framför GLAMOUR.....ja varför ser man det egentligen.missar man ett avsnitt.......o ser sen om 2 måpnader igen...JA DÅ SNACKAR DE OM SAMMA FORTFARANDE...........ndå sitrer man där o glor.


Jag som har så mycket jag MÅSTE NÅ.........

  • DAMMSUGA........
  • SKRIVA ALLA JULKORT KLARA....
  • LAGA LUNCH.
  • TVÄTTA IALLAFALL 2 MASKINER TILL
  • HÄMTA MANNEN PÅ TRÄNING.......

JA SÅ MYCKET SKA JAG HINNA INNAN HALV 2.....................jag e alltid så jävla lat......TÄNKER.............JAG HINNER .........INGEN PANIK

NU MÅÅÅÅÅÅÅSTE JAG DRAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback