FEL

JA EFTERSOM DET INTE HAR GÅTT O SKRIVA TIDIGARE KNAPPT...............SÅ HOPPAS JAG INTE ATT DETTA KOMMER DUBBELT............för då skyller jag på NISSE PJOKen.........

Fan.............imorgon måste vi dricka upp vår hjemmelavade GLÖGG.............har stått nu i 1 vecka...............tror den e go nu...............

Förjag ska inte lämna på dagis kl 9 på torsdagmorgon..........för då ska vi på JULEGAVEINKÖP.........I ESBJERG................

DEJLIGT

lyder spm jag ska ta förmycket.......NEJ NEJ..........men sen e det så mycket jag har velat se på tv, som jag har spelat in...........GLAMOUR 4 DELAR O MELROSE.......................

ja så den aftonen g¨r till det.............för ikväll har vi bara sett DAMHANDBOLL..............o lite på DSF.............TYSK BUNDESLIGAHANDBALL..........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback