GLÖMDE BERÄTTA

VI BLEV JU SOM KANSKE NI FÖRSTÅR KVAR HOS LOLE O JOHN INATT....MR P KOM VID 12 SNÅRET...........O SATT OCKSÅ MED VÄLDIGT LÄNGE......sen gick gubbarna i säng....vid 4 kanske..........som sagt sov barnen.......o vi rögade o drack goa drinkar............

imorse kl 10 skulle herrskapet vi slaggade hos på barndop......LAGOM FRÄSHA.............fast de va ju bara bjudna, vad jag förstod o hade ingen uppgave de skulle göra i kirken..............

man kan ju inte tänka på att vara så jävla fräsh.............när man har så kul, som vi hade........

eller hur........

vem fan går i kyrkan jag menar självmant..OM MAN INTE SKA PÅ BRÖLOPP O DOP.....EL ANNAT............annars e jag ingen kyrkbesökare.......GILLAR INTE DET.................!!!! får en sån bad feeling.......vet ej varför.............

fast det e många människor här i skjern SOM E JÄVLIGT VÄLDIGT MYCKET TROENDE...O BARNEN GÅR PÅ FRISKOLOR O ANNAT...!!!!.............DE VUXNA ....JA JAG VET INTE.....MEN KAN INTE FATTA..............HUR FAN KAN MAN BLI SÅ JÄVLA RELIGIÖS............

SKULLE ALDRIG FALLA MIG IN.....................


Kommentarer
Postat av: Lolle

Jammen Hejsa Miss P.!:-)

Tak for sidst....
Jeg var ret god til at forstå svensk lørdag nat, langt bedere end til at læse svensk- her på din blog. Ét ord husker jer: FY Faen (Eller sådan noget) Tro mig, vi havde en MEEEEGET LAAANG dag til barnedåb

Men vi kom igennem den!!

I (Mr. og Miss P) er nogle dejlige mennesker, og vi håber at vi snart skal være sammen igen.

Hils Prinserne.

2006-12-19 @ 22:57:50
Postat av: Lolle

PS. Ikke alle er religiøse tværtom deres børe går på Friskolen ....

Har været til begravelse idag og var i kirken. Jeg kan godt lide den ro det giver at være i kirken, tvætom jeg ikke er religiøs :-)

2006-12-19 @ 23:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback