gott nytt år

  •  Hat 2 

    gott nytt år......................

    till er alla

    har ni några roliga nyårslöften?????
  1. jag ska gå ner minst 10 kilo
  2. jag ska inte dricka rödvin mitt i veckan
  3. jag ska leva mycket sundare
  4. jag ska börja jobba
  5. jag ska träna minst 1 gång i veckan
  6. jag ska laga middag...menar jag från scratch.inget färdiglagat

jag ska ........................................

ja det finns många JAG SKA.............

MEN GÅ NER I VIKT .....DET SKA JAG JÄVLAR I DET GÖRA.....................för så här kan man inte se ut

berätta era löften................

O SÅ SKA JAG BLI EN SUPER MAMMA..........................fast det e jag redan..............MEN MAN KAN BLI BÄTTRE!!!!!

PUSS O KRAM PÅ ER ALLA

nu ska vi ta hand om den lille prinsen..........DET E INTE SÅ SJOVT FÖR HONOM NU..................har väl kastat upp typ 10 gånger sen kl 10...........................ja............så jag ska INTE sova inatt..............

vet ej snart vad vi ska göra....................

ska prova o koka lite sockerlösning. Har hört att det ska hjälpa.

GOTT NYTT PÅ ER



KRAM


Kommentarer
Postat av: Frasse

gott nytt år och hoppas att du kan uppfylla åtminstodne ett av dina löften, sköt om dig gumman och god fortsättning

2007-01-01 @ 02:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback