............hunnit med lite

  • prinsarna har bägge två dushat
  • städat
  • tvättat golven
  • lagat både lunch o middag
  • bakat lussekater
  • tvättat 3 maskiner tvätt
  • handlat
  • barnen har varit ute o lekt
  • satt upp lite mer julpynt........e inte klar ännu
men ......måste gå på slingorna..............fan.jvla n jobb................ja det tar flera timmar................HAR GETT MIG FAN PÅ ATT DE SKA UPP IMORGON..............
om det inte blåser för mycket............'är just nu på väg till storm, EFTER EN HELT VINDSTILLA O SOLIG DAG.......

oj..................prinsarnas mössor o de e ute på cykklarna,,,,,,,,,,,,,,,,

MÅSTE TA IN DEM...................NU,.................

innan regnet kommer

Kommentarer
Postat av: thebiatsch

hejsan!
nej jag har bara gått gymnasiet i Järna, och då på Solvik skolan, jag e ett sånt där antis barn, dvs jag har "bara" gått i waldorfskola, antroposoferna du vet???

Skåne e najs, ska ner och fira jul i Nyhamnsläge, ligger mellan Mölle och Höganäs.

Ha det så gott!!! /k

2006-12-10 @ 21:07:31
Postat av: Anonym

Var skall ni bo när ni åker till ystan??

2006-12-10 @ 21:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback