ja jäklar vad det blåser..........

är tacksam för att inte Mr P ska ta båten hem från Göteborg...utan att de har tagit bussen............De har ju en sån där ""Sovbuss"" som man tydligen kan bädda ut sängar till allihop.....Har aldrig sett den o fattar inte riktigt hur man ska bädda upp.........men  men.........

Nej, för vet att det e väldigt många killar i laget som inte tål båtreaor..O en av dem e Mr p.............iallafall inte om det e storm som det e nu......

Fan nu försvinner väl parabolen också.................Jag som ser på NOBELMIDDAGEN.............oh va alla människor e vackra..........O vilka klänningar.........

Kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag tyckte va snyggast .eller snarare sagt vackrast, låter väl mer passande med tanke på sammanhanget,,,,,,,,,,,,

men jag får väl aldrig chansen o gå i sånna fina kläder...........

E det ingen som ska på bal...........eller nåt....................som vill bjuda oss??????

skojar bara.............men det hade varit en upplevelse

Fast vet ej om jag hade gillat maten på denna nobelfest..................Hade säkert blivit nån nattamat nån stans bakefter...............

men de fick ju champagne...................

ja jävlar..............HÅLL I HATTEN.............HÄR BLÅSER DET SKA NI VETA.............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback