JA VAR HAR JAG VARIT

HALLÅ..................I´MBACK

skulle väl egentligen inte kunnat skriva nu heller.................FÖR VI VA FAKTISKT PÅ NYÅRSFIRANDE här i vår lilla by. Men...helt pludseligt kastade Lill Prins upp o vi fick genast ta oss hem. Som tur va hade inte Lene Japan inte druckit nåt särskilt, så hon körde hem oss. Jag vet vad jag ska göra inatt................SITTA KRÄK VAKT.............det e bara så jävla synd om ungarna när de får detta hemska jävla sjuka sjukdom. De kan ju inte alltid hoinna gå till toa när de känner att det e dags...........STACKARNA. ''

champagnen ................ja den glömde vi där vi va........KAMERAN........ja den glömde vi .....också där vi va.................Lill prins kläder....................glömde vi INTE..........utan de åkte med hem i en liten kasse..............helt nerkräkta..............JA..........

så nu vet ni vad vi gör i kväll........

klockan e ju bara kvart i 10----------så det kan hinna hända mycket under kvällens gång.

Nu ska vi ta av LÅNEKLÄDERNA på lill prins o försöka att inte missa när han e på G nästa gång.

JAG ÅTERKOMMER OM MIN MINI FERIE.....................ORKAR INTE JUST NU........MEN imorgon ska mannen Mr p iväg o spela handboll igen........................15 dagar..............FAN VA TRIST.


MEN VÅRA PRINSAR SKA IIIIIIIIIINTE PÅ DAGIS PÅ TISDAG. FÖR DÅ BÖRJAR ungarna här igen. Inte som i sverige.........nästa vecka igen. ..............JAG KAN JU IALLAFALL SKYLLA PÅ NÅT SO E SANNT.............

VADDÅ..........................JO.....................STORA VINTER KRÄK SJUKAN

bara nu inte de vi va hos..............3 ungar........2 gäster.o vi...............6 vuxna o då 7 barn...............MEN VI VARNADE..........ATT VI HADE HAFT DET.........................FAST D INTE LILL PRINSEN.............stor prinsen hade det häromdan.....O NU E DET HANS TUR.............

ja jag vill inte ha det...o Mr p har inte tid o få det...................NI VET.HANSKA JU PÅ LANDSHOLDET IGEN...........kom bara där ifrån igår..HÄMTADE HAN  PÅ KASTRUP.LANDADE KL 22.12....JÄVLA  VÄDER O KÖRA HEM I....VA HEMMA KL 2.15 I NATT........ANNARS HADE VI SÄKERT VARIT HEMME MYVKET SNABBARE............

men såg fan inte vägen.........

O imorgon ska jag lämna honom igen............fast då i ESBJERG...............så jag ska nog kunna se vägen då...............FÖR JAG SKA JU INTE HA NÅN CHAMPAGNE.............för den e ju som sagt .........................
GLÖMD

SEE U 2 MORROW

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA.....................

LOVE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback