JULFINT

112691-109

KAN LIKSOM INTE LÅTA BLI DESSA SKÖNHETER.........Man längtar lika mycket varje år-till att just få kpa dessa............J JAG BARA ÄLSKAR DEM...............

MEN JAG VILL INTE HA DEM "NORMALA"...........UTAN BRUKAR ALLTID FINNA PÅ NÅT SJOVT MED DEM.......

Vile ju som sagt hitta en VIT...............jaja.det går ju o köpa.................MEN JAG VILL KUNNA FÄRGA DEN BLÅ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,har sett det i tyskland.....fast vet ej vad man ska vattna den med????

MEN JAG SKA SANNERLIGEN PROVA......KANSKE GÅR DET MED KARAMELLFÄRG--------------fast då dör den nog.......

MEN.NU HAR JAG SPRAYAT BLADEN MED GULD O SILVER GLITTER...O HAR SATT LITE ROLIGA KULOR I........va i en MIN FAVORIT BLOMSTERHANDLARE.....JACOBS BLOMSTER här i SKJERN.........O FAN VA HAN E GO TILL O SÄLJA O GÖRA VÄLDIGT ANNORLUNDA KREATIONER.............ja man blir fullständigt sjuk när man går där.O DET BÄSTA E ATT E BARNEN MED, SÅ LEDER DEM SOM ARBETAR UNGARNA O VISAR DEM GULDFISKARNA O SEN LEKS DET PÅ LEKBORDET....fast där e de så klart själva...............SÅ KAN MISSIS P GÅ O PLANERA O FLANERA RUNT DÄR.........
ja jag vet inte hur många pengar jag lagt just i detta växthus.................

DET E HELT OTROLIGT............

ni ska bara se det.........................

O INTE...........E DET DYRT HELLER........................................................mycket mycket billigare än i sverige.SÅ DET E VÄL EN POSITIV SAK MED O BO I DETTA FASANSFULLT DYRA LAND.........

om man ser till hushållsel o vatten...JA SNACKA INTE OM VAD VATTEN KOSTAR...det e spillvand, förbrukningsvand o annat..........

INTE KONSTIGT ATT FOLK INTE ANVÄNDER LAMPOR O ANNAT OM KVÖLLARNA.knappt nån som har ljusstakar nu till jul tända..............FÖR DET E HELT ENKELT FÖR DYRT..............

men vi............JA VI HAR ALLA VÅRA STAKAR ...........TÄNDA

MRN DET E KATASTROF..........har fortfarande INTE FÅTT UPP DET UTE ÄNNU....FÖRDET E ETT JÄVLA VÄDER ......................MEN HOPPAS ATT KUNNA BÖRJA IMORGON..............

SKA NÄMLIGEN HA LJUS I VÅRA HANDBOLLSMÅL VI HAR O EVENTUELLT I FLAGGSTÅNGEN O SÅ PÅ BUSKARNA......SÅKLART.....................

ska bara först gå igenom o se hur många slingor som funkar............

HAR VÄL SÅDÄR EN 10-15 STYCKEN...................o har vi otur.så har de brännt...........

men jag e inte den.................
JAG KÖPER NYA...........

FÖR LJUS UTE SKA VI JÄVLAR I DET HA............

FAST VI INTE SKA VARA HEMME............SÅ E FAKTISKT JULEN LÅNG.................

SÅ LJUS UTE ...........JA DET SKA VI BARA HA.................

mannen Mr P tycker det inte ska läggas pengar på sånt TRAMS...............men sen när han väl kommer hem från träning på kvällen o allt e tänt.......DÅ TYCKER HAN SAKTENS DET E MYSIGT..............

O VÄLKOMNANDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback