kan inte tro det e sannt......

kan ni fatta.........

DET REGNAR INTE O DET BLÅSER INTE............

prinsarna e hemma o leker med island...............De va hemma om ohämtade lite pinnar o legoland masker.........

DE SKULLE VARA PIRATER..........ja se va de e glada när de kan leka ute......

Senare idag blir det LUSSEKATTSBAKNING.............tänkte ha med lite imorgon till dagis......för de äter ju inte sånt vad jag vet......o tror de blir glada.

Så jag får baka MÅNGA..............tur man har mycket saffran hemma, tack vare mina föräldrar. skickade upp dem till ÖB innan de skulle hit sist...........DE HANDLADE FÖR 100 KR.......SÅ JAG FICK 20 PÅSAR..........jaja.det räcker inte länge hemma här vid denna årstiden.......

HAR 3 GRABBAR HEMMA SOM E HELT VILDA MED DEM........
jag har i 3-4 kuvert i en sats.............GISSA OM DE BLIR GULA..........

SÅ JÄKLA GOTT........

o sen såg  jag att FAKTA, en affär har öppet idag, ja det har alla butiker..........
de sålde NAGELLACKER FÖR 10 KR...........så jag måste bara ha ett gäng.........

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback