LÄCKRA............eller vad

112691-96


dessa har jag hittat på ebay.de..................bara gillar dem............får väl seom kanske Mr P kanske kan få dessa av sin lilla Missis P i julegave.............

Ja ..var det fler än vi som såg JUNIOR EUROVISION??????

Fattar inte hur folk röstar.............Tyckte inte att rysslands va så bra som vann..............Men hallå.................fattar ni vilka jävla förutbestämda röster det ligger bakom..........??????
Röstar t ex croatien......ja då behöver man ju inte ens tänka på eller bli förvånad när de ger poängerna..............DE RÖSTAR JU BARA PÅ SINA GRANNAR.................eller hur............

Otur nu hade ju inte sverige sina vänner med,.,,,,,,,,Men tänk då på oss som bor i danmark nu, o ville rösta...............VILKET JÄVLA NUMMER SKULLE VI RINGA???????+ såg inte ens om danskarna sände detta....................För kan man se på svenskens, så gör man det........För danskan e inte alltid så lätt o fatta....isynnerhet inte när det e på tv......................
Men hade jag röstat....då hade jag gett 12 poäng till molly.....................VILKEN RÖST TJEJEN HAR...............värsta nya CAROLA...............ja fan va bra hon e ...................HALLELUJA MOMENT  som Kirsti IDOL säger........................
JAJA..............nu blev hon ju trea, men ändå....................GILLADE INTE ALLS DEN SOM VANN.......
Tycker faktiskt att de kan lägga ner detta med allt vad det heter EUROVISION...............för det röstas bara så jäkla fel............................
SÅ TYCKER JAG..............


Kommentarer
Postat av: Anonym

cooola!

2006-12-03 @ 15:11:34
Postat av: Helena

Så ser inte min mans ut som jag köpte, lite mindre antak kaniner. säg ej , men har hört henne i något morgonprogram. Bra röst.
Kram

2006-12-03 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback