mina värmebrallor.....är de rena????

ja tid för match kl 16..15 denna 1 advent 2006.............

Låt de röd-gröna få lov att vinna,,,,,,,,
Mannen frågar om jag kan tvätta upp hans kläder till match...KLART JAG KAN................Lägger i maskinen.......
Tittar sen på barnen som sjunger..............I YTTERFACKET PÅ MIN PUMAVÄSKA, LIGGER MITT SNUS, kan du ta det till mej?????
Yepp............nej där är inget...........

DÅ HAR JAG GLÖMT O KOLLA FICKORNA HANS.............o vem e det som ska göra det annars????? Jo nämligen den som lägger dem i tvättkorgen...............ELLER.........

Så ut kommer iallafall till slut när maskinen e klar....................ETT PAR SVARTA VÄRME PUMA BRALLOR----med en hel HELT nyinköpt GENERAL ut..................hela maskinen stank värre än .ja gissa själva.............SÅ DE ÅKTE LIKA FORT IN IGEN...........

ja.....inte var det mitt fel iallafall...............

man antar ju ändå att ens man ska veta o  kolla o har lite koll på var han har sitt snus..............INTE SKA DET VA I MASKINEN........

ett gott skratt fick vi FAKTISKT.................det såg rätt roligt ut...................

Tur han ska till svereige nästahelg..............DÅ KAN HAN KÖPA LITE NYTT..............




Kommentarer
Postat av: belle

ja så kan det gå...ibland kan man tro att det är tvätterskans uppgift..då jag hört mannen säga ett antal ggr.._kollar du inte i fickorna innan...
Påtal om tvätt är det väl dags för en ny maskin...

2006-12-03 @ 12:51:54
Postat av: Helena

vet exakt vad du menar. Men jag kan själv glömma kolla fickorna ibland, så man ska väl inte säga något. Förstår att du fick ta och tvätta om.
Kram

2006-12-03 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback