nisse pjok

jag tror nu undrar vad som sker i detta hus idag.........

Jo det ska jag berätta..........

Lill Prinsens tur att få med sig julenisse PJOK med hem efter dagis...............O tror han lavede ballader.........alltså hittade på bus................FÖR JAG KOM FAN INTE IN PÅ MIN ÄLSKLINGSSIDA......nämligen denna...............fick nästan panik..............Men så fort Pjok hade fått smaka en lussekatt.........JA DÅ VA ALLT I ORDNING IGEN.....................

SÅ nu e jag glad igen..............

ska se om han vill hjälpa till med o dammsuga........skulle inte tro det.............men vad ska man annars ha en nisse till...........................?????

jo att hjälpa till

Annars har jag ju inget o skryta om när vi ska i kväll skriva i "hans " bok..som alla föräldrar skriver o berättar om han har varit snäll eller busig...........sur eller glad..................
Så hoppas på det bästa..........
Jag menar....vill ju inte ha en sur nisse hemma....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback