RÖKARE

JA.......VI SKA JU NU FIRA JULEN I SVERIGE.....................O SKA UT PÅ FREDAN FÖRE JULAFTON..................jag lovar...........JG KOMMER GÖRA EN JÄVLA TABBE..........................

JAG KOMER UTAF FÖRVARNING TÄNDA EN 2 KRONORS.......O GISSA OM JAG DÅ KOMMER ATT ÅKA UT...............ELLER VAD KAN HÖNDA....=====

VAD E DET FÖR JÄVLA BESTÄMMELSER ATT INTE FÅ LOV ATT RÖKA PÅ OFFENTLIGA PLATSER..........HAR DE NÅN JVÄLVA VAKT ELLER+??????
HUR STÅR NI UT.....ni som bor i detta land?????
Fan ...........INTE FÅ LOV ATT RÖKA PÅ PUB, DISKOTEK, RESTAURANGER O ANDRA PLATSER......

HADE FÖRSTÅTT OM DET VA PÅ SJUKHUS, ELLER APOTEK ELLER ANDRA INSTENUTIONER..............

men fan visst hör det till o ta e öl o en cigg................VAD GÖRA KAN.........

FAST I TYSKLAND KAN DU T O M MRÖKA PÅ APOTEKEN O SJUKHUSVÄNTSALARNA.O ANDRA STÄLLER...............KANSKE INTE PRECIS I VÄNTRUMMEN MEN VÄL ÄNDÅ UPP TILL MOTTAGNINGEN....FÄR D'R E DET ASKFAT UTSATTA............

t o m på ala restauranger o annat..............

O ska man sen handla en stackars VINARE TILL MIDDAGEN...........

JA DÅ MÅSTE NI GÅ TILL BOLAGET,,,,,,,,,,,,,,,,,,jag vet e själv svensk...HELSVENSK............

men i detta land vi bor i.........KN DU BARA GÅ TILL AFFÄREN EN VANLIG JÄVLA AFFÄR............O KÖPA DET DU VILL HA,,,,,,,,,,,,,,,

O HAR INTE DEN AFFÄREN DET DU ÖNSKAR..JA DÅ GÅR DU TILL NÄSTA.............

JA......SÅ VI KAN INTE FÖRSTÅ HUR VI....ELLER SNARARE JAG........SKA TA DENNA JÄVLA DUMMA OMSTÄLLNING NÄR VI KOMER TILL SVERIGE O......INTE.......KUNNA............RÖKA.....................INOMHUS............

BLIR EN BILLIG KVÄLL
JA DET VILL JAG LOVA...................jag vill inte stå där o lyssna på musik o ta en öl eler liknande...........UTAN ATT KUNNA RÖKA.........FÖR SIG .............SÅ RÖKER VI ALLTID UTE HEMMA.............eller ja......har altandörren öppen................när barnen sover o blåser utåt...........

men va fan gör det om 10 år....................

FÅR BARA STÅ UT.............................................

undrar..........FÅR MAN TA SIN DRICKA MAN HAR BETALAT MED SIG UT NÄR MAN SKA RÖKA?????

I O

Kommentarer
Postat av: Anonym

det trot jag inte man får, och vem vill stå ute en längre stund i detta vädret....
Även i danmark har det ändrat sig, där får man inte lov att röka överallt längre som det var för, inte i köpenhamn iallafall, det är ju dock där man vistas mest när man varit i Danmark!

2006-12-10 @ 12:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback