syndigt svart eller ........

112691-97ja o inte har jag hunnit o orkat fixa naglarna heller................FÅR se om jag kanske hinner imorgon innan jag ska till DRAMATEN...............ja ibland nästan känns det som man e på ettriktigt DRAMA SPEL..................Det är alltod lika god stämning o ALLTID lika spännande med ...ja mål hit o dit............

jAG SOM HADE LUSTEN ATT LACKA SVENSKA FLAGGOR...............med det tar så lång tid o torka.................SÅ DET BLIR KANSKE BARA LITE COLOR på tipparna längst ut............

FÅ SE NU.................vilken färg e mest störande......................SVART MED GLITTER....................kan inte det va nåt?????????

för några små bunnys.ja de e nästan slut.o pumorna e också nästan slut.........KANSKE MAN KAN HA BÄGGE TVÅ ..ja inte på samma nagel, men på kanske varannan

För här bor så många VÄLDIGT kristna typer...............O DET E INTE JAG..............alltså.jag e ju med i svenska kyrkan o e döpt o konfirmerad.men inte går jag i kyrkan för det mer än när det e dop o annat.................
Men folket här.............JA DE GÅR I KYRKAN VAR EVIGA DAG NÄSTAN KÄNNS DET SOM............

ja ......tur man e olika...........

Kommentarer
Postat av: belle

Svart låter väl inte så farligt...trengigt just nu..både på julstjärnor o julgrans kulor, så varför inte på naglar...
Eller bruna, som pepparkakor..det har vi precis bakat!

2006-12-03 @ 12:54:11
Postat av: Helena

vad blev det till slut på naglarna? En blandning kanske?
Kram

2006-12-03 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback