trist

sitter här med tända ljus o lyssnar på lite julmusik. Blir nästan lite deppig.vet ej varför????
Inte ska man va det när det snart e jul.................ELLER HUR.........
Har inget o göra ikväll........INGEN MAN HEMMA, en snart 5 årig stor prins som inte e i sitt bästa humör just nu.....tror det e nån ålders kris han e inne i nu........GÅR VÄL ÖVER............väldigt svängande humör............MEN MEN........
Klagar .ja .just det e vad jag gör idag..............VARFÖR............????

Känner väl lite vemod för vet att våra vänner ska ha glögg afton hemma hos en av våra bästa vänner..............TROR BANNE MIG ATT JAG MED SKA TA EN SÅN IAFTON......fast hur kul e det o dricka det själv.........

nej,............nu får jag rycka upp mig.........

Har ju lite pyssel o göra sen när ungarnas kompis har cyklat hem.
Ska fixa mina julstjärnor med glitterspray o dekorationer...............BELV JÄTEFINA förra året..............

Ska dammsuga över o tömma diskmaskinen o tvätten................Ja tvätten ja..det kommer man aldrig ifrån..........HADE VART DEJLIGT O HA EN SOM SKÖTTE DET..............

Får se vad som bjuds på tv ikväll...................

Blir väl i allafall postkodsmiljonären..........

höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback