vad e fel

Kommer knappt in här o kunna skriva.......TRIST.........tar sån tid nu förtiden, men det står nåt om nån server eller vad det va nåt med nåt minne......JA JAG VET EJ............men nu e jag här iallafall-..........


Nyss hemkommen från NETTO.va o handlade lite till middan ikväll, som ska bestå av mnåt med fläskfile o nån stark sötsur såsröra, vi hittade när vi va i Flensan sist.!!

Ska bli spännande med ris till
Prinsarna ska få köttbullar o makaroner..för de e det glada för.

ska bli skönt o komma till sverige så man kan handla lite .eller mycket menar jag ......FALUKORV.............e så jävla gott.......stroganoff, stekt, ugnsbakad, ja allt...........är det godaste när man inte kan ha det så ofta eftersom det inte går  o köpa här.............så ofta kan man sakna just FALUKORV...............men snart ligger där minst 6 stycken i frysen...........

o så klart lite annat smått o gott.................
MUMS
NU SKA JAG LAGA MIDDAG.........prinsarna e hungriga o jag med, men jag käkar sen med mannen.....FÖR HAN E PÅ TRÄNING..........

SEE U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback