112691-22

112691-22



OJ------------EN GANSKA NYKTER MISSIS P........................fast gud va trött jeg e................MEN VILKEN SMUCK MAMMA VÅRA BARN HAR..............................eller...............

kanske ska jag lägga ut hela mitt album här.......????? nej.....not.........kanske lite väl personal.............I JUST LOVE FOTOMAKING......................

godnatt............

IMORGON NÄR JAG E PÅ BENEN IGEN SKA JAG GENAST TA UNGARNA ME O KÖPA CIGG..........de e fan slut...........trodde jag hade mer hemma................KATASTROF.........................men jag har iallafall till morgonkaffet........... O JAG KAN KÖRA BIL utan o tänka på procenten................GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!

sen ska jag hem igen o se VILD MED DANS PÅ TV2 DANMARK.......... DÄR E CHRISTINA MED............FAN VA GO HON ÄR..................christiansens fru..............DANSAR HELVILT SUPER.................ska se reprisen sen i fredags......för det krockar ju med IDOL....................

förresten.........hur mycket pengar vann den människan ikväll på DEAL OR NO DEAL????? O HUR VA bingolottoS 15 ÅRS JUBBE?????

kEDER MEJ ATT DET GICK JUST IKVÄLL SOM MISSISP VA UTE PÅ GALEJ..............

men kan ändå inte glömma när alla precis ALLA sjäng med på .........VAGNAR I NATTEN..........

GRYYYYYYYYYYYYYYMT COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback