.............allt eller inget

Mannen precis avlämnad i hallen..prinsarna ville också bli till matchen startar..................INTE KAN DE VA DÄR SJÄLVA I NÄSTAN 2 TIMMAR..................nej, så de fick snällt följa med tillbaka igen. Köpte en present till min ena väninna här i skjern...............fröken Henrijette.....haar nämligen fördelsedag idag...........

hoppas de vinner......DE MÅSTE FÅ TVÅ OINNAR IDAG................

Leksak till William är också inhandlad o postad idag a la mannen i mitt liv............jag va heemma o lagade middag
Schnitzel, kokt potatis, gräddsås, små gröna ärtor, gele, inlagd gurka o sallad..................DET VA VÄLDIGT gott!!!!!


så jag är bara hemma om o plockar ur o i diskmaskinen......GIDER DET KNAPPT NÄRMAN KOMMER HEM IKVÄLL IGEN VID 10.................SÅ måste ta det nu.................

Sen tror jag damerna i baren i hallen har en kall till mig upphälld....................

DET SKA BLI GOTT.................

förresten där var redan lite julat där.........JA JAG TYCKER INTE OM DET.......DET FÅR BLI FÖRSTA ADVENT FÖRST...........

nu ska jag forte mig...................

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har med inhandlat present till William idag, det blev faktiskt någon julklapp med..inte illa!
God middag..du kan skicka över en doggy bag...
trevlig kväll!

2006-11-15 @ 18:21:41
Postat av: Helena

Tjabba tjena hallå. Ska inhandla "gåva" till W imorgon. hoppas den kalla är god och hoppas de vinner. Nu är det snart natte dags för pågarna. En stund för sig själv sen, inte fel...
Kram på er

2006-11-15 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback