ballat ur helt.............

 
jag älskar mina nya kläder 
Custom Smiley 




oj.................efter en snabb dusch, i VARMT vatten.har ståått på huvet ner i frysdisken hemma här idag..............FICK ETT MEGARYCK...............ni vet när ungar själv går o tar glass..........SÅ STÄNGS KANSKE INTE ALLTID FRYSEN SOM DEN SKA.................utan lager på lager med IS  bara nästan rämnar hela tvättstugan...............SÅ JAG FRAM ME HAMMAREN................banka loss isen...............FLÖG RUNT I HELA LOKALEN...............ojojoj.blev så kall om mina små varmt omhändertagna fingrar...................SÅ............men fint som fan blev det...............
NU VET MAN T O M VA MAN HAR O INTE HAR.................har ikke haft en pejling på detta på lång tid.

så ..................JAG KÄNDE FÖR LAGER PÅ LAGER SJÄLV IDAG.............alltså i kläder...........

På åkte: gråa kalasbyxor, miss sixty kort...sommarkjol..........kORNbå topp, svart slipover glesstickad..o pricken över I:et..en rosapantern rosa kofta inhandlad på H& M i esbjerg för 50 dkr..................DE VA PÅ REA.......fast de e en stund sen............

MEN SÅ FRÄCKT DET BLEV IHOP....................

har bara inget lämpligt halsband...............men ska ändå ingenstans................so what ever

Sen e ju maken lagd också...................noggrant som vanligt, o naglarna e blodröda............

fast.............JAG HAR JU ETT HALSBAND KOM JAG PÅ.....................

Ni vet kaninen med fluga om halsen................

Äger ju ett antal av dessa små skönheter.................

ja sån e jag..................

Kommentarer
Postat av: belle

Du är flitig med make up o naglar....Där är jag lite tråkig...Skulle nog vilja gå en mindre make up kurs..bli lite sminkad o få lite tips! Inte till jobb kl 07 på morgonen, men när man är ledig och skall bort eller så!
nu vankas det mat!
Vi hörs!

2006-11-16 @ 17:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback