.....bränntid

Blev så impad av dem vi såg igår.....DODO AND THE DODO´S.......................FAN va bra dem va!!!!!!!! När man lyssnade e det faktiskt rätt många låtar som man hört förrut, men la kanske inte märke till det innan...men iallafall, så har jag laddat ner dem idag o hört på de hela kvällen. Prinsarna har dansat o bara gillat det jag spelat.!! MEGA KUL!!!!....det va ju tur man köpte nya skivor i flensan i veckan................
de va bättre o ännu bättre än va jag kunde tänka mig................Fast så va det också lite 80-tals.................I LIKE..............men husk..........
.......vågnar i natten, vågnar av en dröm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,de har rejnet på mit vindue, dröppe på min kind..................

Man liksom tröttnar inte på den låten......fakiskt va den en av mina favvisar för ett par år sen.eller när den kom............Men nu har jag hört den live.o fick väl lite ståpäls............SÅ BRA VA DEM................
där e nämligen en del på låten som ger mig ett HALLELULJA MOMENT................
..........................HÅLL MEJ TILL REJNET HÅLLER UPP,DET BÄSTA SOM SKER I VÄRLDEN E MED DEJ.KUN ME DEJ.............alltså om mannen i mitt liv.....BARA ÄLSKAR DEN SANGEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback