.........det e bara jag...........

.........det e bara jag...............som kan va så här trött...........vet fan inte varför. har varit det en längre tid.......eller e det för det e denna årets värsta, tradigaste JÄVLA HÖSTEN.......jag älskar vintern,,,,,,få gå med min favvis FRANSA rock o min som jag e helt jävla ensam om min 1 meter långa mössa från Tallinn...............fast inne e det skönt.......
Det hade ju INTE  vart fel o köpa en resa nånstans..........Kom in på nån skum sida på nåt FREE LOTTO....från usa.o jag e så naiv så jag bara kryssar i.......JA DET VA JU GRATIS......så kanske vinner man nåt..........så karibien hade ju passat......för jag hatar o gå o va blek............ELLER WHY NOT jAMAICA....DRÖMMEN FÖR MIG E O KOMMA O SE BOB MARLEY MUSEET.....
Fast då måste man ju flyga...............Har blivit så skiträdd för det de senaste månaderna...........så jag e så glad att mannen i mitt liv inte ska flyga nu nåt vad jag vet.....................

Fast vinner man en resa eller pengar...så kan man kanske överleva det med.......MAN FÅR BLUNDA



Kommentarer
Postat av: Helena

En kryssning hade passat mig bra, kanske inte barnen lika bra. Lite sol och bad hade varit behövligt just nu känner jag. Skulle behöva lite färg, kanske man hade sett piggare ut och känt sig lite piggare.
Kram

2006-11-09 @ 18:23:13
Postat av: belle

Det finns ett billigt alternativ...lägga sig i ett varmt o skönt solarium, lyssna på bra musik o drömma sig bort ett tag..barnfritt o helt för sig själv..inte för att de går upp mot en resa...men det är skönt o avkopplande för en stung och man får lite färg!
Kram på er i höstmörkret!

2006-11-09 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback