.detta var ..........GOTT.....!!!!!!

.detta var ..........GOTT.....!!!!!!
.....fy vilkern jävla KOCK jag är.....................DETTA  var grymt gott...............det är donald Duck jag visar här med en vacker uppläggning........................LOS BULLOS.........................får jag godkännt?????

men iallafall.........till o med våra prinsar åt detta hemmalagade himelska frankrike mporterade Ankbröst från super best i Tarm...................stor prins tog faktiskt 2 gånger...............fast jag hade stekt pölser i prinskorv size till dem för mannen i mitt liv trodde INTE att de skulle käka detta.............

Så fel han hade.............

Till detta drack vi en butelj 120 kr nedsatt vin...................ava helt ok.................KOMMER BILD på detta under kvällen..........

Vi firar nämligen lite Fars dag idag.......det e ju match imorgon..............

o då åt vi idag franska pippin, drack italienska vinet.......................IMORGON spelas det mot BELGARE...........

EFTERÅT ÄR DET ALLTID bankett...................så då ska vi käka med flammländare...................

Oj...httade ett vin til.ska prova det nu..................vi köpte nämligen 2 flskor.....FÖR DE VA SÅ BILLIGA..........också nedsatt...............det vi drack till maten va reat med 120 kr.o detta jag nu fann var nedsatt 99 kr..................

ska visa den med................. O berätta om den.........

så heja vad vi e international denna weekend.............

svenskt godis, fransk anka , italienskt vin...................o middag med belgare imorgon.................


men FAN VA GOTT DE VAR!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: belle

Det ser bra ut..tror säkert det smakade..kul att även barnen gillade det!

2006-11-12 @ 11:38:36
Postat av: Helena

ser smaskigt ut och tror säkert det smakade lika bra, ska visa mannen min det oxå så han får se.

2006-11-12 @ 12:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback