...........en trevlig pratstund

................satt o snacka med ungarna när telefonen ringde........'det va Belle....................Hon e så söt o så genomgo o så lätt o snacka med
eftersom vi har jämnåriga barn så blir det som vanligt en massa snacka om våra tillsammans 4 pågar.hon har 2 o vi 2.......................Tänk att de också fick 2 av samma.........ja se hur det kan gå........'''
Ja vi snackade om alltmöjligt med.............vänner BEKANTA,,,,,,,,,,,,,eftersom vi inte snackar sådär varje dag, så e det mycket man har o snacka om..................Det sker ju saker både i Y-staden o här i lilla hålan Skjern.ja se bara igår när det va konsert..........Belle själv va på galej i Malmö.såg Saturday Night fever.........ja hade man haft chansen hade jag med velat ta ut med brudarna där hemma.
BELLE
INGELA  o HELENA..................
det hade vart JÄVLIGT SVIN KUL.............emn då e det nån som ska passa ungarna...............VEM GÖR DET???????
men Belles telesamtal va mycket hyggeligt..................
Tack för att du finns....................

Ni e ändå de jag kännt längst i mitt liv, så ni e värdefulla för mig........synd bara man nte kan fika sammans o käka o ta lite rött så ofta med er..............Men det kommer en tid när handbollskarriären e över.......Då ska vi ta upp det vi missat dessa åren.......
den som väntar pånåt gott..väntar inte förgäves..................

SÅ TJEJER.NI SKA VETA ATT JAG TÄNKER PÅ ER VARJE DAAG.O DET E ALLTID NÅT AV ERA NAMN SOM  KOMMER UPP PÅ TAPETEN......oja på tal om tapeter..........det finns väldigt mycket ballt med det nu............nej vad svamlar jag om....bara  nåt jag o belle snackade om...................TAPETER.................

O JAG VET ATT NI MED TÄNKER PÅ OSS................

KRAMAR PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Helena

Godkväll på dig. Kul att laget vann. De firar nog i bussen på väg hem. Som sagt urkul att din kväll igår blev så kanon. tapeter och inredning är alltid kul, ska försöka hitta nått kul till vår stora grabb. ska visst finnas tapet ellr bård eller nått från filmen bilar som han och pappan var och såg. nu ska jag krypa tll kojs, man vet aldrig när lillen vaknar. Hälsa pågarna dina och mannen. han får va´rädd om sin tumme.
Kram

2006-11-05 @ 21:58:20
Postat av: belle

vi får väl han en tjej kväll när du kommer hem o hälsar på!!!

2006-11-06 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback