fort gick det...........

...kom iväg väldigt försinkade.tänkte köra redan vid 8 imorse........OM NU INTE DET SKEDDE DETTA OLYCKSFALL med mannen i mitt liv igårkväll...............Min stackars älskade man  fick ta sin VRÅLONDA TUMME o köra med den till läkaren kl 8 hade han fått tid...........

Kom inte hem förrän bortåt middagstid--------------MED BESKED PÅ ATT DET VAR EN BRUTEN TUMMETOTT han gick omkring med..............Kan gott fatta att han har ont................SÅ INGEN BOLL  PÅ 3 VECKOR....................de som har så viktiga kamper.......................HAN MISSAR IALLAFALL 5 av de,---------------NOT FUN!!!!!!!!

väl i flensburg var det underbart väder...........o banken fick sitt o vi vårt--------

men tror ni inte...............HAMNADE PÅ H&M..................tror ni jag gick därifrån UTAN att ha hadlat?????

Sa till mina gossar att jag ska bara gå upp o se om det finns kvar det jag tittade på sist.................DET FANNS.......men inte i min super size me.............
..........men lite annat hittade jag allt!!!!
1 VIT SKJORTA
1 SVART V-RINGAD ARMLÖS STICKAD GREJ
1 PAR GRÖNA då menar jag gröna LEGGINGS
1 buteljgrön v ringad lammullströja.............'

o så klart ..nåt till håret välpassande..........EN TURKOS STOOOOOOOOOOOR  KLÄMMA...........
så väldigt nöjd blev jag till dessa nyinköpta varor som jag själv skulle köra över gränsen med.. Gräns O GRÄNS......DÄR ÄR INTE NÅT SÅDANT......den är bara gröna gräsmattor o flaggstänger med alla nordens flaggor..................T O M DEN SVENSKA HÄNGER DÄR.så visst känner man sig hedrad när man drar igenom denna faktiskt rätt idylliska oas mellan Kruså o Flensburg........jo då ..så e det................Så mycket vi har kört där o där har ALDRIG stått en enda tull tull där..........FAKTISKT IBLAND KAN MAN TYCKA E LITE KONSTIGT.MEN E DET EU SÅ E DET.

Cittipark..................Oh,  va det e kul o gå där..............Finns så mycket spännande till att ha i matlagningen......... o jag har minsann köpt hem lite nytt......får bara se vem som ska va FÖRSÖKSKANINER..............det finner vi ut............ALLA E VÄLKOMNA................de som törs

Fleggaard sen................

KAN NI HAJJA VA FOLK LADDAR UPP INFÖR JUL..............O DET E ALLTSÅ BARA DANSKAR...........
de handlar som om de aldrig har sett alkoholhaltiga drycker förr.................de fyller sina vagnar de köpt  för den guldfärgade 10, 20 eller den mellerade euroN...............ja de e helt vilda................

VI köpte faktiskt INTE  mycket idag.............mest mat faktiskt..........90 spänn för 4 stora fina FÄRSKA fläskfileer, 1 kg bacon för 29.o så lite ö lo danskvand (ramlösa) o ett par bags rödtjut...............
Vi ska ju snart ner igen..................

Skorna till ungarna vi skulle investera från shuekaj.?????.............VA ALDRIG DÄR..........HUNGRIGA BARN.............så det får bli i ESBJERG i stället.............för skor MÅSTE DE HA.....................

HÄR ÄR SÅ KALLT................

Men vet ni hur fort det har blivit så kallt???? Ungefär lika fort som jag körde hem i kväll från forna adressen i dutsche uber alles....................
OJ DET GICK FORT....................hur fort vill ni nog inte veta.......................HADE FARBROR BLÅLJUS MED SINA VITA BILAR STÅTT DÄR....................??????

MEN JAG HADE TUR...................
får bara se hur långt det håller.......................FÖR JAG KAN JÄVLAR INTE HÅLLA 130.................

Kommentarer
Postat av: belle

du är bra på att shoppa...
påtal om alkohol haltiga drycker, så börjar man bli lite sugen på gögg nu när kylan faller på..men som traditionen är..inte innan julskyltningen...Undrar när den är förresten..då skall skridskobanan på österports torg med vara invigd..något för dej malin!

2006-11-03 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback