..........fram o tillbaka

Ja när mannen vaknade upp efter sin "sova i sin egen säng igen sömn" fick han värsta rycket då vi tillsammans hämtade prinsarna hem från sin dagistid.........

Ja då skedde det saker kan ni tro!!!!!!

han fick spel när han skulle in i garaget o hämta borrmaskinen.............
Fan kommer inte in här knappt längre...........pust o stånkande........OK..........JAG TAR MED MIG STOR PRINSEN O KÖR TILL TIPPEN.................så de började arbeta................SÅ SKÖNT O FÅ ALL SKITEN VÄCK.....fram o tillbaks har de kört nu 3 rundor.......(tur man har stor kombi).............Lill Prins däckade helt utmattad................Så nu ska vi dra igång med våran omtalade bakning när de kommer igen o den andra har vaknat.....................Så jag har precis bytt  i vaskemaskinen ...............1 kopp nubryggd kaffe................GALA NO 1.....................o på fjernsynen: MIAMI VICE..................har precis sökt in TV 4 gold o TV 4 komedi.............sen medans kakan e i ugnen blir det måske en slappe timme tillsammans med JR, BOBBY O DE ALLA I DALLAS.............fan va kul o kunna se det igen.........

I LIKE!!!!!!

sätter nog på en lille runda med DODOS...................de e bar så go.................


Kommentarer
Postat av: Helena

Halloj du!! Jag hittade oxå de två tv 4 kanalerna efter vi hade snackat härom dan. Undrar om de ingår i ens paket eller om det bara är frivisning så här i början. Håller med att det kan va´kul att titta på "gamla godingar". Hoppas kakan blev god.
Kram

2006-11-06 @ 17:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback