........frukost ALA champagen

FAKTISKT....kan jag me bjuda in tilldetta................med tanke på att vi känner en massa FAKTISKT. KÄNDA HUMAN BEEINGS.........

Titta bara på de grabs som spelar i mannen i mitt livs HANDBOLLS LAG..........det e faktiskt 4 av de som ska spela VM nu.......

Mannen i mitt livs näst kusin ÄR INTE MINDRE  ÄN------------FILIP...........( i 100 höjdare o god afton världen...eller vad det nu hette............)

Mannen i mitt livs MANAGER nu är inte mindre än ANDER DAHL NIELSEN........väldigt kännd inom handbollen

Mannen i mitt livs farbror............TÄVLAR O VINNER FORTFARANDE VETERAN GÅNG i friidrott

Mannens förra KOLLEGA.ikke o förglömma LARS CHRISTIANSEN.................hans KONE ska DANSA I VILD ME DANS PÅ TV2 DANMARK på fredag...........

Mannens gamla tränare i y _town......säkert på många  
Question Mark som undrar........WHY..........fick han sparken...............SE TILL ATT SPELARNA SKÖTER SITT JÄVLA JOBB............det är ingen barnalek...............ASK ME ......I KNOW............

SKA MAN SEN SE TILL LOOK A LIKE.........................................så har vi en människa som kan ställa sig BREDVID MIKAEL MADSEN I reiseholdet (mordkommissionen ) o den senaste vad jag vet JAMES BOND..............my name is bond............

HANS NAMN  ÄR MADIS....................bor i estland..............

I BYN VI BOR I .....................HAR SJÄLVASTE ROXETTES SYRRA EN PUB..................SJUVEN.............

ja.................världen är liten o SKJERN ÄR INTE STOR

Kom o tänka på detta när jag såg MALOU EFTER 10 I DAG...................vilka gemensamheter man egentligen har....................DE SATT O HADE CHAMPAGNEFRUKOST.......peter svartling, felix herngren o jämo..............MYCKET KUL O INTRESSANT O HÖRA PÅ ER..........
MALOU..JAG SER DIB VARJE DAG............LOVE DINA INSLAG O DINA DEBATTER...OM ORÄTTVISA, FÖRTRYCKTA MÄNNISKOR, H I V POSITIVA MÄNNISKOR, FEMINISM.....ja allt va du har....................

SKA BLI INTRESSANT O HÖRA VAD DU HAR PÅ HJÄRTA I MORGON


SÅ HOPPAS...............FILIP...........................vet att du undrar om din släkt...................

HERE WE ARE............................

CALL US,.


du har ju träffat de flesta i Tallinn............o du visste om att du har en kusin......som spelar HANDBOLL,............du frågade min svåger om ...............ÄR DET K SOM SPELAR HANDBOLL I SVERIGE..............YES IT IS.............

DU FICK VÅRT NR...............kanske du inte har det nu..........FÖR VI HAR JU FLYTTAT IGEN.............

men du...............

VI VET VAR DIN MAMMA BOR......hihi.............KUSIN MED MANNEN I MITT LIVS PAPPA..................

ja-...................så lång är listan..........

själv har jag bara bott granne i södertälje med MATS WALTIN..................haft GRANNAR SOM stisse johansson, tommy carlsson, Han som visslade som en fåge,.lars lind nånting, ......
Tommy Bergman....................gamal NHL lirare....brorsan gick i hans yngstas klass samman med waltins........
Bo Gustavsson..hade vi som gympalärare i 1-6 an.....gångare.......


Har haft i Flensburg.........TILL bordet.................KRETCHMAR O STAFFAN OHLSSON O.......................MAGNUS WISLANDER...................WRANJES, GENTZEL-----------------..........

ja så är det...............

MEN FILIP........................HÖR AV DIG.....................

KANSKE E DET NÅN HÄR SOM KÄNNER HONOM........?????

NUUUUUUUUUU SKA JAG MISSISP SOVA....................

VINET ÄR SLUT................................INTE TYSKLAND FÖRRÄN NÄSTA VECKA

undrar om våra vänner har kul inorgon.............ÖNSKAR VI KUNDE VARA MED............

WILLIAM HAR BLIVIT 6...JÄVLA 6 ÅR......................gud va tiden går fort------

ja vår stor prins ska blrja 0 an till hösten





kom förresten på min man..........HAN SATT O LÄSTE MINA BLOGGAR...............MED ETT SMILE....................o han som säger att det e fjantigt o skriva..........................

HAHAHHA

DÄR FICK JAG HAN ALLT

HAHAHAHA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback