....FUSKAT................

 
ja..eftersom det vaså jäkla kallt..kunde inte låtaa bli..............fy på oss 
Custom Smiley 



ja.....

Vi har alltså TJUVSTARTAT med glöggen idag................DET VA SÅ KALLT så vi bara va tvugna. Hittade en flaska nån rödvinsglögg med faktiskt 14 %.va väl ok...MEN INGET GÅR UPP MOT BLOSSA...............Första gången jag sett detta i detta lilla land vi bor i..........BLEV VÄLDIGT FÖRVÅNAD.............fanns på ALTA.............wow............
Vet ni va de hade mer???????
ALLADIN KARTONGER..........................så denna svensken köpte..................fråågade också om de ska få in den igen...NEJ...................
Men där va en halv pall kvar, å jag tror inte de går i retur......SÅ JAG SKA HA FLER..................

fast jag borde inte.....................Ska skriva in mig på GI METODEN igen.o det e snart................JAG SER UT SOM EN PADDA...................

ska komma i en viss klänning till jul.......................klänning o klänning, men en väldigt helknäppt lång tunika, figur sydd, A LA BABY PHAT.................den e bara så dejlig...O DEN SKA JA KOMMA I IGEN....................fast har aldrig använt har bara provat.men hänger så grannt i min garderob...MED PRISLAPPEN FORTFARANDE PÅ............................... Turkey Wave SÅ ETT LITET MÅL HAR JAG.

vann förresten 2 par GORETEX till kidsen PÅ ebay...................BETALADE VÄLDIGT BRA PRIS...................så nu är de verkligen färdiga för SNÖN......................
VANN DE PRECIS NU..........................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy på dig!!!
Nä skoja bara..var sjäv nära på att inhandla idag....Men skall till bolaget iveckan och köpa..några olika...Mums vad gott det är!
Ringer imorgon!
Kram!

2006-11-20 @ 22:48:08
Postat av: Helena

Glögg i denna kyla och detta mörker ät inte tokigt. Tänkte försöka hålla mig tills julskyltningen, men vi får väl se...
Höres

2006-11-21 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback