gud så glad jag blir

 Turkey Wave 
är det verkligen SÅ MÅNGA av mina ÄLSKADE vänner som verkligen tar sig tid o läsa vad jag sitter o svamlar om..................Blir väldigt stolt.................Det 'är som min bästa väninna Ingela sa idag i telefonen............SLUTA aldrig o skriv.............för det känns ändå som om vi ses oftare än vad vi egentligen gör...............Men det enda jag skriver om e ju ungar, handboll o SHOPPING..................men visst e jag en glad liten skit som bara vill berätta om  mina o våra dagar här i detta lilla blåsigt regnande föralltid kalla DANMARK............

alltså ni ska veta out there..................JAG TÄNKER PÅ ER VARJE DAG...........

o välkmonma alla nya läsare.som jag har hört finns till.........SUPER KUL......................just write me







Kommentarer
Postat av: belle

Det är kul o läsa vännen, eftersom man inte pratar varje dag..och ses inte ofta..så är man ju lite uppdaterad och med i vad som händer!
Och sen kan man ju då göra sina inlägg..vilket jag förstår att DU tycker är kul och läsa!
See you!

2006-11-16 @ 17:31:47
Postat av: Helena

Håller med. det är kul läsning, antingen i dagens början eller kvällstid. Man blir gladare när man läst, går ofta ifrån med ett leende på läpparna. Känns nästan som om man snackat ett par minuter.
Kram på dig och familjen

2006-11-16 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback