...home alone

Oh så gott det smakade med den första vinsmaken i halsen ...............
Bägge prinsarna sover som små grisisar.............mannen i mitt liv sitter på bussen .............AGA BUS.SÅ JÄVLA TRADIGT........... till Belgien där de ska spela söndag.....men INTE min man inte..........Den stackarn va ändå tvungen att hänga me ner.trots skada.......ja det e de allihop som e skadade åker med....Så han e INTE ENSAM!!!!
men lilla jag då.....................Jag e inte heller ensam............jo när barnen sover e det ensamt....FAST DEJLIGT.........kan göra vad jag vill..kan sitta o hygge mej me mitt nyinköpta rödvin....NJUTA AV IDOL O bara finnas till...........

Va på fotbollsträning med stor prins fick veta där att kl 20.59  prick.................släpps tydligen julölen loss på pubarna här i byn...kan tänka mej att det är rikstäckande..................FAN va folk de va utanför haken som stod o snackade................
Hade jag visst det, hade jag bannemej ringt tilll vår andra barnvakt o hört om hon ville ta ungarna en stund............För jag skulle  nämligen bara ringa till LOLLE en tjej som ....e super kul....hon har också barn.Store Kasper jag nämnde häromdan............också gift.men ville ta mej ut en dag o träffa lite skjern folk..hon känner hela byn........... Men nu ska jag ju ut imorgon så det får bli en annan gång......fast vem vet vad jag känner för efter idol.........
NEJ JAG BLIR HEMMA MED MINA SMÅ..... men det hade vart skoj..............fast lite trist kanske o gå ut på byn första gången utan mannens sällskap.på pub menar jag!!
Hade tänkt besöka SJUVEN....roxett maries syrras pub........MEN DIT TAR MAN KANSKE IMORGON ME TJEJERNA.......................
WHO KNOWS

Nu börjar snart IDOL...................veckans höjdare...............

Har ju inte hört dem ännu, men jag kan faktiskt på förhand nästan gissa vem som åker......................CISSI..............men det vet vi ju inte förrän de har sjungit...........

Tänk va kul det hade vart o söka...................MEN JAG E FÖR GAMAL..............


OJ HÄR KOM EN KELEN KISE MISAN....HON E SÅ JÄVLA  ÖVERSOCAL

O VÅRA VÄNNER FICK BEBISAR I VECKAN............KANSKE INGA BEBISAR SÅ MEN DE FICK TILLÖKNING PÅ SIN LILLA PARIS HILTON RAS............DE E SÅ JÄKLA SÖTA O SVÅRA ATT STAVA TILL SÅ DÄRFÖR SKRIVER JAG PARIS HILTON RAS...........UT KOM EN ZOORO O EN ZAFIR


FÅR NOG KÖRA NER TILL ESBJERG NÄSTA VECKA O SE DE SMÅ LIVEN LIVE...........


nej nu e det Idol


Kommentarer
Postat av: belle

samma visa denna fredag..ser hela idol..nån gång under omröstningen slumrar jag till..och har ingen koll på vem som åker ut...
sen efter en stund är man lite piggare igen..men det varar inte länge...
Kan vara skönt o vara ensam ibland..få göra precis vad som faller en in utan att någon annan bryr sig..
Skall göra iordnig Gustaf som skall på Halloweewn fest!
Kram!

2006-11-04 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback