.......i löve id

.......i löve id
.............

tänk så beroende en human being kan va...................
JAG KLARAR MIG JÄVLAR I DET INTE UTAN DETTA......................DET E DET KLART GODASTE KAFFE DU NÅNSIN KAN KÖPA.............

de som vart o hälsat på tycker överlag det samma...........VARAV LILLE B OCKSÅ E HELT SÅLD...............Kan du köpa me hem till mej..................OFCAUSE..only 4 U!!!!!


Alla besök här får bara dricka detta..........INTE SNACKA OM GEVALIA O ZOEGA´S.....................UTAN NUR GALA VOLLMUNDIG EDEL    NO 1........................

DU BIST MEINE LEBEN.............

utan KAFFE dör jag................................

Måste ha till morgon ciggen..................

Kommentarer
Postat av: belle

kaffe är gott o inget man kan vara utan..men när jag jobbar kokar jag inget själv på morgonen..men det första jag gör när jag kommer till jobbet på morgonen...tar mig en kopp kaffe!
Slutat för dagen..nu skall jag göra skolararbetet klart till jag skall hämta på dagis..
hinner kanske med en kopp kaffe innan dess!
Knus

2006-11-07 @ 13:14:23
Postat av: Helena

en morgonkopp får oftast ögonen att öppna sig lite mer. Har ju en morgonpigg liten en. Får väl ta en kvällskopp när gossarna mina har somnat. Då kan kanske deras mamma hålla sig vaken och se nått på tv...
Kram

2006-11-07 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback