.........ja verkligen värsta hjärnsläppet

ute va det typ 4 grader i morse när prinsarna skulle lämnas på dagis.................Stor prinsen med overallen i handen, jacka o mössa ¨på......................MEN,,,,,,,,,,,,Lill prinsen...............Var fan e hans overall..............fick för mig att den "nog" e på dagis för det va rätt kallt häromveckan...............SÅ den e nog där................BUT NO...............

Hem som en spjuver.leta som attan ÖVERALLT...............i alla garderober, klädskåp, hyllor..JA ÖVERALLT..............I tvättstugan, GARAGET.......3 GÅNGER...............

Nehä-----------första tanken som slog mig....Barnen kan ju inte va ute i detta busväder...........storm, ösregn, kallt o bara ohyggligt tråkigt väder..............MEN DET E SOM MAN SÄGER......DET FINNS BARA DÅLIGA KLÄDER................o va jag skämdes när jag hämta ungarna igen. fast de hade bara varit ute i 30 min ca.men ändå..............

Hem igen..................TÄNKER........AHA::::::.....det e ju fler vinterkläder vi saknar.....................
SÅ I I LÅDORNA I GEN.................vilka jag trodde jag hade kollat...................NEJDÅ.....................i lådan som det inte ens stod kläder på utan KRUKOR.................i den låg det 3 overaller, mössor o vantar o annat smått ogott varmt o skönt......................Bland annat min ENMETARE till halsduk o mössa................

Ja skam den som ger sig.............

det första jag ska lägga i bilen imorgon kväll är Lill Prinsens OVERALL....................för imorgon ska de inte gå...............DE SKA TILL TANDLÄKAREN................

Så det e nog ett kapitel för sig det med..............

Undrar bara........................ÄR JAG SENIL.........................

Kommentarer
Postat av: belle

ja ibland kan man undra hur det står till med minnet, känner igen mig...
Här har det varit ganska mildt väder idag, bara blåsten som var lite kall!

2006-11-20 @ 22:46:07
Postat av: Helena

Ja man kan undra ibland hur det står till uppe på hjärnkontoret. Är själv av med två overaller, stl 80. Vet jag har sett dem här, men VAR??? 74:an är lite dum att knäppa så jag tänkte att minstingen kunde prova de andra för att se om de är gegantiskt stora eller funkar. Tycker jag har letat i alla tänkbara lådor och vrår. Dyker väl upp när de inte behövs längre.
kram kram

2006-11-21 @ 16:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback