....JAG E NOG SENIL

ska till hallen......................lill prins tur o träna....................
Det skas alltid asas med handbollsskor för bägge två.....för det e bara de skorna som  man får ha har de inbillat sig...................Har aldrig.konstigt nog.haft de på utomhus..................
Lill Prins precis nyvaken, SENT som vanligt kommer vi iväg................Klockan bara springer iväg............eller e det jag som ska se klart på DALLAS först..............
Stor prins säger kl tio över 4........JAG SKA BARA BYTA OM TILL HANDBOLLSKLÄDER....................my god..........-då får du lägga på ett kol......................Lill Prins börjar halv 5.......................SEN KOMMER FRÅGAN............VAR ÄR MINA HANDBOLLSSKOR.................????????.......ja-----------var fan e dom?????
De va med hem igår efter träningen........jag va helt 100....................

Kommer till hallen........................FÅR STÖRA MANNEN I MITT LIV under hans träning.................HAR DU HANS SKOR I DIN VÄSKA?????+
NÄHÄ...............

Då får vi köpa nya imorgon.match på lördag för minihandbollarna...................00-01:or..............

Men se........vilken tur vi hade .....................DET FINNS EN LITEN SKRUBB MED HITTEGREJOR...........
 
Turkey Feathers 
DÄR LÅG DESSA SMÅ SVARTA PUMOR.................

JA........................får nog börja skriva lappar o lägga lite varstans o skaffa en ni vet en sån som man kan vissla efter sina nycklar i................

FÖR NU BÖRJAR JAG UNDRA..........

först lill prinsens overall igår o nu dessa skor idag.................

VAD ÄR BORTA IMORGON..........................JAG SJÄLV ELLER??????
 
Turkey Robot Dance
                                                                       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback