.....JAG E SÅ LYCKLIG

TÄNK.......att Cissi åkte............DET VA  PÅ TIDEN.....kan man ju tycka.men har man hört genom hennes tid i IDOL kan man ju tycka....kaske va hon bra....MEN NÄR DET VÄL BEGAVS SIG PÅ DEN STORA big SCENEN......så hade hon inte mycket att ge........JAG HADE KANKSE HAFT MER O GE.............om jag inte va för gammal.............I LOVE SINGING......sjunger ALLTID.................fortfarande.......


But nu e hon ute ur leken..........


Imorgon ska jag prova laga till en RIKTIGT  god MÅRTENGÅS................är första gånen jag gör detta.............


HAR FÅTT RECEPT A LA  MÄSTERKOCKEN  LOS BULLOS.................


Så det man jag bara inte misslyckas med............JAG E NÄMLIGEN EN HEJJARE PÅ DETTA MED MAT.....................



fråga alla jag känner........


de bara älskar mina såser................


o jag kan ju bara samtycka ............


MUMSFILIBABBA


nu ska jag nyktra till......
Snart har Stor Prinsen sin första INOMHUSTURNERING i fotboll-...............så samling 10.20...........................fast det når jag ....ingen fara.......................


HOPPAS DE VINNER................


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas maten blir bra, men det blir den säkert. Vi tänkte vara lite lata idag och ta pizza. Brukar annars kunna bli söndagkvällar när man inte orkar laga mat, man vi har en sån dag idag. Pannkakor till lunch kanske? inte så avannserat det heller. Håller tummarna för Stor Prinsen.
Kram kram

2006-11-11 @ 08:29:46
Postat av: belle

Gås har jag aldrig tillagat själv..men det går säkert bra..hade varit gott..rödkål o brysselkål som tillbehör..äpplekaka som dessert..skall du har svartsoppan med?
skall ge oss ut i ovädret o köpa farsdag prasent till imorgon..
He en hygge lördag..
kram

2006-11-11 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback