................kladdkaka

eftersom jag lovade kidsen o baka igår så gör vi det idag istället............
Pappa hemkommen från sin tripp till Belgien. det va en mycket tröt man som blev av sin älskade kvinnan i sitt liv.nämligen JAG...............han stupade i säng osover fortfarande.

ska snart hämta prinsarna från börnehaven, hem o käka lunch, sen antar jag att det blir lek med 2 metarn..........De har sett fram mot det hela helgen ATT FÅ LEKA MED PAPPA när han kommit hem.så I guess it´s gonna be VERY FUN!!!!!!

man vet ju själv hur det va när man va liten o pappa körde lastbil o va nästan aldrig hemma mitt i veckorna.......men men.nu har vi egen familj med en man som då spelar boll o ibland e tvungen att åka på uppdrag MATCH.............

Så nu ska jag ut  o handla.såg jag måste ha mer smör så vi kan baka.........

Köpte på LIDL igår hur fräcka som helst bakformar iform av NALLE PUH O KALLE ANKA O HANS VÄNNER.........

så vi har nog kladdkaka i hela köket........MEN VAD GÖR DET.............DE E JU BARA BARN EN GÅNG..............

så armarna lär väl bli uppkavlade,mest så de inte också råkar hamna i ugnen..............

så det e väl vad som sker idag............

SKA BLI SUPER

så får väl se om Stor Prins ska på träning idag...................tror inte det.han blir nog hellre hemma o hygger sig med oss..............det e ju ingen match  med handboll för honom denna weekend.där emot har han SIN FÖRSTA INOMHUSFOTBOLLSKAMP på lördag................

SPÄNNANDE

Kommentarer
Postat av: Helena

skönt att ha mannen hemma igen förstår jag. kan tänka mig att det blir mycket bus och lek med pojkarna för pappa. det är ju några dagar sen de sågs.har just nu en liten i famnen som är hungrig, dags för middag! Kladdkaka lät inte så dumt! det kanske man skulle baka en dag.
Kramar

2006-11-06 @ 12:13:24
Postat av: Anonym

Dejligt att ha mannen hemma igen! Hälsa!
Kladdkaka låter gott...här säljs det mest gustafs adolfs bakelser idag...fast jag köpte inga..
fast nåt gott till Anna pihl ikväll kan man väl ta...På gensyn!
knus!

2006-11-06 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback