.konstig smak.........

.konstig smak.........
satt idag o kände------------------------snart glögg tid---------KÄNDE SÅ för o kolla upp BLOSSA.de har ju alltid en ny smak på deras FABIOULUS glöggar.........Blev så sugen...........MEN KAN DENNA VA GO?????  berätta om det är nån som kommer o köpa denna nu......DEN LANSERADES DEN 6 NOVEMBER på bolaget i sverige........

Nämligen så att mannen i mitt liv ska spela nästa EUROPA CUP i sverige mot ......SÄVEHOF...andra helgen i december............hade mina misstankar om ni läste mitt inlägg igår. att det KUNDE bli dem...............SÅ JÄVLA KUL................Kommer han till Göteborg Partille.............då har han lovat mig ett GÄNG med BLOSSA hem...............ty de går ej att införskaffas i detta lilla ICKE GLÖGG KUNNIGA land.......DANMARK.............
mEN VI SVENSKAR vet bättre........VI VILL HA KLASS PÅ DET VI DRICKER..............ok........danskarna e mycket billiga på viin o öl.....................MEN DE KAN JÄVLAR inget om julens gottor..............

HAR i dag mailat blossa o hört om ev leverans hit....har inte fått svar, men ANTAR att TANKEN inte ens är värd o tänka på................

MEN MAN MåSTE VA TUFF O FRÅGA....................eller hur.........det kostar ju inget...............

Annnars har lill prinsen spelat handboll o tränat på STRAFFEKAST....................sa PAPPA....JAG HAR GJORT 11 MÅL...................


ja så lite som kan roa ungarna...........

Imorgon är det KAMP-..................SKJERN SKA MÖTA ÅRHUS...................skjern har NÄSTAN alla tillbaka igen...................INKL. mannen i mitt liv.........SPELAR med SKINN....LÄS UTAN SJE LJUD..............SKENA PÅ SIN LILLE TUMMETOTT.............han hatar verkligen o sitta o se på............HAN VILL JU VA MED.....................

men får han en smäll....................DÅ KAN DET VA 3 VECKOR TILL.................

så håll TUMMARNA............att tummen håller................

för det är återigen VÄLDIGT viktiga 2 poäng..................


....tummetott, slickepott..långebrand.............

den ramsan kan jag SLET IKKE HUSKE....................

kanske kan prinsarna den bättre än jag..fast då på DANSK....................

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag har med läst om den nya glöggen från Blossa..Visst skall jag prova den, om den inte tar slut förstås. Får väl försöka ha en glögg afton i år med...med lite jul hygge!
ska köpa födelse present till William imorgon...sen är det väl dax att börja hjälpa tomten med klapparna!
God spel tur imorgon!
Kram!

2006-11-14 @ 21:59:52
Postat av: Helena

Kan nog vara en spännande smak, får man väl testa. Kul att det blev ett svenskt lag. Jag försökte hitta det på danskens texttv men icke. Försökte på 200 sidorna, var kanske icke där?? Vem vet Blossa kanske skickar ett paket till dig?? en ny straffläggare i lillpojken?! Hoppas på vinst för mannen din, Jag håller tummarna. (hoppas att det kan skydda hans). Matchen sänds väl inte på tv??
Kramar

2006-11-15 @ 07:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback