lång kväll.......I GUESS

JA FÖR LILL PRINS HIM SELF...............har sovit allt för länge middag................
Är bara mitt eget fel, Passade på o se på DALLAS....................så nu e det äppleskivor som gäller.........VET NI HUR GOTT DET ÄR???? Med florsocker o sylt.....................MUMS..................
 
Na-na-na-na 
ska börja laga middag nu............

KÖTTBULLAR.............så klart hemmalagade...VAD ANNARS...........
POTATISMOS...............så klart hemmalagat......................tur du inte ska käka middag här idag..INGELA...........för vet du inte gillar mos på "levande" potatis
en god attans god hoppas jag gräddsås..TYTTEBÄR O inlagd gurka............
Kostar kanske på oss ett gott glas rött.................ARGENTO...................the best a woman can absolute get


O så måste jag som alla andra dagar ..................DAMMSUGA...............tänk att det ska ta sån tid till att komma i gång.............

ÄR RENT för mycket på tv man ska se.............
Ungarna e placerade framför PLAYHOUSE disney.o stoppar i sig av sina favvisar...........
O väldigt snart är jag den som styr den väsnande sugaren.........

TÄNK OM MAN KUNDE HA ETT HEMBITRÄDE...................o EN GARDENMAEISTER..............

men det har vi inte..............men skönt hade det varit..............






Kommentarer
Postat av: belle

jag blev ledig ikväll..ingen som behövde personal..så nu kan jag äta middag med familjen..vi skall med ha hemmagjord mos,,till det ugnsbakad falukorv. Funderar på att se filmen jokern..ännu en wallander film..
Hoppas din påg inte är uppe alltför länge så ni får hålla kväll lite!
Kram!

2006-11-16 @ 17:28:18
Postat av: Helena

"Himmagjorda kydabullar" me´ mos går alltid hem i detta hemmet oxå. Ja, ibland låter man dem sova lite för länge, det får man "lida" för sen, men, men. Nattparty!!!
Kram

2006-11-16 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback