man borde egentligen skämmas

112691-27


för detta VÄRLDENS GODAST VIN.........tycker vi det e dyrt med 2 flskor för 100 dkr..............faaaaaaaaaan vad vi i sverige betalar mycket för en behaglig fylla eller bara kunna betala ett gott vin på SYSTEMBOLAGET  för att kuna bjuda hem goda VÄNNER på lite spise o hygge........

men tänk...så tänker man alltså inte alls i danmark o tyskland.......

Vi tycker kanske att vi betalar 99 dkr för ett  vanligt  billigt bagin box vin........eller som......typ Chill Out...........59 d kr för 3 L.mens vi i sverige tycker att en flska gott vin på boöaget e dyrt.........

vi har provat det mesta nu under åren vi har vart ute....."utomlands"..........o då har vi VEKLIGEN PROVAT ALLA VINER..............
men det finns ändå inget vin som går upp mot detta...............NO MATTER WHAT PEOPLE SAYS...........


try it........

LOVAR.NÄR JAG KOMMER "HEM"...HAR JAG SÄKERT MED MIG ETT PAR AV DESSA ÄDLA TUNGT ÄLSKADE FLARROR........

tycker inte det e dyrt.........2 för 100 dkr ALLTID PÅ BRUGSEN.............

så skål igen.........

JAG LOVAR BKUDA..BARA PÅMINN MEJ





Kommentarer
Postat av: belle

då får man väl prova en flaska av detta då..om den nu finns på bolaget..annars dår det vara tiil man åker på shopping resa..blåser bra här idag...
kram

2006-11-07 @ 13:11:27
Postat av: Helena

ett gott rött är ju aldrig fel. Får väl göra som B och inhandla en flaska och testa.
Kram

2006-11-07 @ 18:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback