.....måste bara

kvällen ska jag o ungarna  o ca 2000 andra människor tillbringa i SKJERN BANK ARENA...............äntligen e det kamp igen.......Tycker det  går så länge ibland innan det e nästa gång igen......
Tänk 2000 pers......Det e många det med tanke på hur liten denna hålan e som vi bor i
Men e det handboll så e det handboll..............

hoppas de gröne vinner....DET E ETT MÅSTE
.
ska man ta kjol eller jeans????? BLir nog en jeans byxa ala Replay, inköpta  En grå topp, Grön kofta o en röd stävel..kan det va nåt??????
OCH MIN ÄLSKLINGS KAPPA:::::::::::
efteråt ska vi käka alla tillsammans .alltså vi påhäng, som de kallar oss i danska språket..............själv tycker jag det låter lite groteskt.......SÅ JAG E ALLTSÅ ETT PÅHÄNG...............tillsammans med våra män.

Väldigt skönt o slippa fixa mat två gånger idag. Lunchen bestod av schnitzel. stekt potatis o mega favoritsåsen.......peppar................gele, inlagd gurka Osallad...Det var väldigt gott

Så nu väntar vi bara på att killarna små ska vakna o jag håller på o fixar mig lite, sen ska vi iväg.

ska bli gott med en kall öl..........HÖR LIKSOM TILL.......
det e ju inte så i sverige precis...men här tar ALLA öl till kamp.................men här e det en livssil med lite hygge.så det passar mig perfekt................
nej nu ska jag komma igång...........SÅ JAG SÄGER ................SKÅL

Kommentarer
Postat av: Helena

ja då får man väl slå en blick på dk 2 för att se mannen in action. du är säkert färggladast i hallen, de röda lyser säkert upp. Hoppas de bringar tur till en lyckad match och "efterfest". Här har det trillat ner lite snö idag. Kunde väntat ett tag till... Tur pågen har kläder, köpte stövlar igår, tur det. Båda mina sover nu så jag ska bara slappa och njuta av tystnaden, kanske en god kopp kaffe..?? har ingen kall öl som jag kan skåla med.
Ha de´ gott!
Kram

2006-11-01 @ 19:26:13
Postat av: belle

hoppas det blev en go kamp..
en hygge efterfest..
här blev det tv, kaffe & choklad doppade nötter.
see you!

2006-11-01 @ 22:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback