.....NÄR GÅR BUSSEN

HAR FÅTT BILJETTERNA TILL KAMPEN PÅ LÖRDAG AV SPORTCHEFEN....... en jävla hygge prick...HENNING.......... är väl inte så mycket äldre än oss.......
ett tu tre har jag bjudit hem han o hans kone på SVENSK GLÖGG..............de är väldigt nyfikna på va det är förnåt............FÖR ÅTERIGEN.DEN DANSKA GLÖGGEN KAN BARA SLÄNGA IN HANDDUKEN...........DET ÄR SAFTEVANN DE DRICKER..........DET VI DRICKER E JU ITE DÖNA I.........ELLER HUR...........

så vi ska bara finna en afton som de kan passa........DET ENDA DE SA.................DÅ KAN MAN INTE KÖRA BIL HEM...............nejjjjjjjjjjjj sa vi.........TA CYKEL..........


SÅ DET SKA BLI SÅ JÄVLA KUL.........

hans kone är en av barnens dagisfröknar..............HUR SÖT SOM HELST.HENNES NAMN ÄR DORTE

så nu har vi nåt kul på g...................kanske efter kampen på lördag-...............OM -------DET-------BLIR---------------VINST.................ANNARS TAR VI DET EN ANNAN GÅNG-................men smaka det ska de få

SÅ VISST E DET KUL O KUNNA INSPIRERA MÄNNISKOR TILL NÅT NYTT.............

min egen glögg är inte fädig ännu.............får nog lägga i lite extra kryddor.....KANSKE SPRITEN VA FÖR STARK.................HIHIHI

visst kan det va kul o breacha....................o VISA HUR VI FIRAR JUL

Kommentarer
Postat av: Belle

Hej Malin jag kanske kommer ner till er nästa helg om det är ok!!! hör av dig

2006-11-24 @ 11:39:03
Postat av: Anonym

Ännu en belle..men det är inte jag malin..detta är sista inlägget jag kommer att skriva på din blogg...
Mailar istället!
Belinda

2006-11-24 @ 11:51:11
Postat av: Helena

Ja bjud danskarna på riktigt GOD glögg. Det kryllar visst av folk med namnet Belle. Konstigt.

2006-11-24 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback