,,,,,ösregnar.......

  • o jag som precis fönat håret o gjort mig till den snyggaste bruden för ikväll.......o det bara ÖSER NER UTE..........HANDBOLLSMATCH.hemmaplan..............DE SKA VINNA.............det e ett bara MÅSTE....

    FÅR VÄL SPRINGA IN I HALLEN MELLAN HINKARNA SOM BARA RAMLAR NER..........

    mannen e lämnad o vi är bara hemma om, som vanligt........behöver ju inte va där en o en halv timme innan det börjar............
    Räcker o va där till kvart över 6...............SÅ HINNER MAN TA EN KALL EN.............
    det e ju faktiskt LILLÖRDAG idag...................
    SÅ ska snart dra o se om mina tanter har en upphälld.............
    Kostar bara 25 kr...............TYCKER JAG E BILIGT.............O ungarna ska väl ha sin AS ALWAYS..............röd pölse me bröd o som Lill Prins säger HANDBOLLSDRCKA...........det är alltså FAXE KONDI, ungefär samma som SPRITE eller 7UP..........

    Ja man ska ju inte frångå sna principer,,,,,,,,,,Det gör i hvart fall INTE jag..............man bara måste ha en kall till match..........................
    Håll tummarna

    ja klädsel idag förresten är
  • replay jeans.......inköpta i MANAVGAT
  • top från veromoda, grön-svart randigt
  • svart kavaj från H&M esbjerg
  • halsband från manavga
  • svarta skor från köpenhamn, italienska hög klack
  • trosa o bh från NEW YORKER flensburg

så jag e faktiskt riktigt stilig idag.................................ALLTID KUL NÄR FOLK GLOR............fast hoppas det bara är av avund..................


Nu ska jag o mina prinsar dra...................

See u


Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas det går bra idag. Såg att matchen börja 19.00. Hoppas pölsen smakade pojkar. Hoppas håret ditt klarade sig, slalom mellan regndropparna?
Skål på dig!

2006-11-22 @ 18:40:44
Postat av: Anonym

manavgat???

2006-11-22 @ 19:42:29
Postat av: belle

hämtat hem Gustaf från matchen mellan Ifk-H 43..
Han tyckte det hade varit kul, träffat några kompisar o farfar...men han höll på de blåa..och det var de som vann...Sen var det lite coolt med rök och så.... kul och höra ur en 5 årings perspektiv..

2006-11-22 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback