puma.4 the (b)est

puma.4 the (b)estTänk va de hittar på........
.Dessa har jag aldrig sett i nån affär.....Köper bara björn Borg o Boss..Men helt klart ska mannen i mitt liv ha ett par av dessa..............Så jag får väl gå in på ebay.de senare o kolla vad dom ligger på i pris denna ruggiga afton efter att ha haft värsta fina solvädret idag..............man blir lite konfunderad ibland...........Vissa dagar e det så kallt att man bara inte vill sticka ut näsan utanför dören fast man måste....andra dagar vet man inte om man ska ha på sig vinterrocken eller nästan på sommarjackan........va vilket kymigt klimat vi lever i......................Jag lovar..................Att snart smäller det till rejält.....................DÅ FÅR JAG DET INTE ROLIGT................har redan så ont i mina leder så jag inte vet var jag ska ta vägen...................kan vakna mitt i natten o bara ha så jävla ont..................
så hoppas på en rimligt mild vinter,,,,,,,,,,men så blir aldrig fallet.............

Tänk på mej när det är kallt.................då vet ni hur jag har det..................hoppas ni har det bättre 
Big Hug 







Kommentarer
Postat av: Helena

En mild vinter hade inte varit fel. Fast för ungarnas skull kan det bli lite snö som ligger, iallafall över jul och nyår. Lite pulkåkning är roligt. Är det inte svinkallt kan det vara härligt med snö, det lyser upp i mörkret.
Kram

2006-11-08 @ 19:13:53
Postat av: belle

Är det fars dag presenten kanske??det är ju fars dag på söndag!
kram

2006-11-08 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback