......regnet det bara öser ner

katterna våra ville inte gå ut i detta busväder..........o knappt prinsarna heller. Men vad göra kan........de ska ju på dagis............Håller ju inte fritt förrän på fredag..........då de alltid är fria.

Mannen skulle iväg på bortamatch. Ska spela mot FC Köpenhamn.blir nog ingen rolig kamp med tanke på alla skador stackars detta gröntröjade o rödf'rgade shorts har..............Men fan........vet att de kämpar!!!!!
Säsongen e ju fortfarande lång................

Fröknarna på dagis undrade om jag har glömt o kolla Lil Prinsens regnbrallor..........vaddå sa jag  helt oföstående......-.Nej för vi syns de ser så alldeles förkorta ut...................O jag kollar...............INTE KONSTIGT............har inte haft en enda tanke på det.................DET VA JU 92-98..............hallå mamman jag..............nu får du skärpa dig................tänkte jag.............-Jag kommer med andra när mannen ska på bussen....................så hem o rota fram Stor prinsenns gamla...............gamla o gamla.har bara haft dem över en väldigt kort period........så 104 får han ha nu....egentligen skulle han haft de för längesen, men men.nu har han det iallaall.............
fast tror inte ungarna går ut......DET FULLKOMLIGT ÖSER NER

SÅ IDAG BLIR DET STÄDNING AV RUM ALA PRINSARNAS................sen kanske lek med lille Jacob.......OM DE HAR GJORT FINT PÅ RUMMET.................
sen blir det väl lite hygge....fika o sånt..........
Middag har de beställt fiskpinnar...................o jag ska käka lite kyckling har jag tänkt.............
Because I HATE FISKPINNAR

Kommentarer
Postat av: belle

Pisseväder! Från ystad till Halmstad....Regn, regn regn o samma visa på hemvägen..Hatar det verkligen!
Varit uppe i semenarium idag..det gick faktiskt bra!

Nu skall snart pågarna i säng, jag måste kolla om jag har käder till begravningen imorgon..sen skall jag se gårdagens avsnitt av House!
På gensyn!

2006-11-08 @ 19:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback