relax

handbollarna ska i dag få vila..............O INTE VAR SOM HELST HELLER...................
Blir så avundsjuk.
De ska minsann på SPA inte så långt härifrån Ett nyöppnat ställe ute vid kusten..............Ja , där skulle det pedikyras, bastas, badas, massage o ansiktsbehandlas...........

Vem fan vill inte detta...............NÄSTA GÅNG ÄR DET MIN TUR kan man ju hoppas. Fast Mr P lovade o ta hem broschyrer om detta ställe.................MAN BLIR JU LITE NYFIKEN också.
Tydligen är det ett badland............så mycket vet jag, har bara körtdär förbi...........Men det såg stort ut.........

Själv ska jag steka pannkakor till mig o prinsarna, brukar ju bli sån mat när mannen inte är med till middan. Fiskpinnar, falukorv, köttbullar.ja ni vet sån mat som går snabbt o är enkelt.

Sen ska jag bannemej ta hand om mina egna små naglar..................Vet bara inte vilken färg det ska va idag......Tänkte göra dem idag, så är de klara till lördag, då vi ska till VIBORG.............o svettas o få ont i magen av nervositet......DET ÄR JU SEMIFINAL I DANSKA POKALEN............så det är hängande på denna match om vi ska bli i SKJERN o fira jul. eller om vi ska fira i Ystaden.....................MEN HOPPAS SÅ KLART PÅ ATT FIRA HÄR, FÖR FINALEN ÄR I ÅRHUS DEN 29 DEC.O SKA V A NÅT ALLDELES UTÖVER DET VANLIGA.....................

så fan om de inte ska kunna slå dem..............
ska ta sponsorbussen dit, med några andra spelarpåhäng samt några urtrevliga pensionister i form av Erik o Mona....min väninnas svärföräldrar............URGULLIGA...........

SÅ NI KAN TRO ATT PRINSARNA GLÄDER SIG  väldigt till lördag................Men innan vi tar av sted, ska våran Stor prins också spela kamp,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,I TARM...........så det är en hektisk dag..............

Men först ska vi se IDOL.................fan va tiden går fort, va ju fredag precis...bortser man från MÅNDAG i alla veckor, som utav nån anledning ALLTID är dentråkigaste dagen o vakna till, så VIPS är det weekend igen.........

Ja hur får man egentligen tiden att gå så fort????? Är det för att det nalkas till jul???????

Nu väntar stekjärnet där det ska gräddas pannekekor.................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter dejligt med spa..här spöregnar det!
Gustaf ville ha köttbullar...men jag har köpt varmrökt lax...har några av mormors köttbullar kvar...så kan de äta dem..men jag vill ha lax..sugen på fisk!ringer sen...

2006-11-23 @ 16:31:18
Postat av: Helena

regnet det bara öser ner. Tog en sväng till B olsson idag. kände att jag måste göra nått. skulle titta på ljusstakar å lite sånt, men min lilleman tyckte det var urtrist så det blev ingen större shopping. Här blev det grillad kyckling till middag, köpt på hemköp.
Kram

2006-11-23 @ 17:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback