SHOPPING

112691-87tänk..........................

tänk om jag kunde gå i dessa......
hade verkligen klätt en prinsessa..........

lite höga kanske
men kan man i dem gå tror jag det inte e nån som skänker en tanke

ska söder ut imorgon fara,,,,,,,,,,,,,
o tänk om dessa i en   affär kunde vara,,,,,,,,,,,,,

passar bra till jul o andra högtider
fast då jag måste köpa nya svider

en svart klänning som bara är som sydd för mig
i halsen ett pilgrimshalsband jag fått av dig

ja då är lyckan total
o du kan bjuda mig på bal

så mr p.................nu vet du vad jag vill ha................Deichmann brukar vara väldigt goa på priser o sortiment. Kanke inte bästa kvaliteten, men köper man billigt, kan man ju köpa flera..eller hur.
Ett par stövlar r jag också på jakt efter.
Har ju dessa PUMOR i huvudet, som jag bara vill ha...............ska ut nu på www.ebay.de o kolla om de finns kvar....................

FÖR DEM SKA JAG BARA HA.............

Ett nytt köpcentra lär väl också få besök av familjen här.....................HELT NYTT.............ligger bredvid HOLMPASSAGEN...................va inte helt öppnat förra månaden när vi for ner.men nu ska det vara klart.
tror det heter nåt med center flensburg eller nåt sånt..men det vet jag bättre imorgon.

sen ska ju såklart också DOUGLAS få ett besök............o därifrån ska det ligga en mascara ala ELENA RUBENSTEIN i kassen.............o lite till prinsarna till julklapp.............bilar blir det väl, som de kan ha o leka med i duschen. Sen ska väl också mannen i mitt liv få nån deostick.......behöver nytt o ha i sin träningsväska..............O KANSKE EN NY NECESSÄR........................det behöver han verkligen....får se vad jag hittar.

Citti Park.....................Ja där ska vi köpa KATTMAT, tvättmedel, sköljmedel, pasta, lite goda ostar, o BATMAN dricka..............sen slinker det säkert ner lite vin o öl i vagnen med. Kryddor, goda såser till matlagning, MC DONALDS KETCHUP, KAFFE.........oh mitt kaffe................kan bara inte vara utan det
det är världens godaste

Sen blir det FLEGGAARD..............såg de hade CHATEAU NEUF DE PAPPE till 69 dkr..............billigt som fan......ska se vad de tar för ARGENTO...................öl, ska handlas där.................blir väl några flak carlsberg o annat.tuborg med o ikke att förglömma FLENSBURG PILSNER........svingott öl

och sen ger jag mig inte................

jag kör inte hem förrän jag har hittat en BLÅ JULSTJÄRNA.................eller de har kanske nya färger iår.............FÅR VÄL SE

så imorgon har ungarna inget dagis...............VI DRAR VID 9 SENAST...............

alle leute

BIS SPÄTER

Kommentarer
Postat av: belle

De skorna hade jag aldrig klarat av att gå i....
Jag behöver med stövlar...har sett ut ett par halv höga ecco,,dock ingen klack på dessa. sen såg jag ett par tuffa replay...men sen skulle jag behöva nåt i gore tex omdet nu blir snö o slask väder...
Så money.money.money!!!!!
trevlig tysklands tur!

2006-11-29 @ 18:44:49
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

här kan du samla gratis godis jättelätt! Du får två godisar redan när du blir medlem och det är verkligen helt gratis =D

2006-11-29 @ 18:52:40
Postat av: Helena

Det blir en riktig hel dag i morgon. en massa affärer, allt som ska handlas hem. Lycka till med julstjärnan. vi skulle oxå behöva ta en tur. börjar sina i skåpet. får väl se när han är ledig om det kan bli av. Kör försiktig och ha dé gött.
Kram

2006-11-29 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback