silkes len

MrP va ju då på hyggeafton med sitt lag.....alltför att bara såklart LADDA batterierna inför kankse SÄSONGENS viktigaste match...........
Hem kom han med väldigt mycket inspiration för vad vi i familjen skulle kunna hita på en regnig SOM ALLTID här ....inte bara här...men det känns som att ALLT JÄVLA REGN BARA FALLER ÖVER OSS här på den danska västkusten..........höst-vinter......

Han va ju på SPA.......... ni ska bara känna hans fötter. DE ÄR FULLKOMLIGT SILKESLENA.så jag vet en som inte drar sig för att stoppa sina fötter under hans duntäcke inatt.............HANS ÄLSKADE KONE MISSIS P.....

detta spa-badeland-hyggeland, visste vi inte så mycket om. Har som sagt bara kört därförbi i sommar o då va det INTE klart. Trodde bara det va nåt badland för turister........MEN VI HADE FEL...............
det är öppet året runt......o MR P sa att det e verkligen HIMMELSKT..........(där kom det igen)

SÅ  jag sände ett mail till min en av mina bästa väninnor i y-townen.som alltid är glad o pigg på nya upptäckter....GISSA OM HON NAPPADE...............fick genast mail zuruck-............

DET ENDA HON SA VA TYP..........DET VA COOOOOOOOOOOOOLT........tror att alla våra barn bara kommer att älska detta ställe........

Snackade med denna ljuva underbara ALLTID glada.kanske inte alltid men till 99% säkerhet så är hon alltid GLAD....den överstående % är när hon har som jag nu mens..............TA INTE ILLA UPP VÄNNEN MIN...........men du e siom jag............................alltid pigg, glad frammåt, vill mycket, ÄR ALDRIG SVÅR.............puss +på dej

I LOVE U...........dit ska vi tillsammans med de andra som vill hänga på..........VI har som sagt stort hus här   200 i boyta o en massa gästrum.............så..........FRAM MED BADKLÄDER, HANDDUKAR HAR VI, så bara bokar vi in oss.........

HALLÅ.............DET LIGGER BARA 15 MIN HÄRIFR¨ÅN MED BIL..........

säger som ROBERT ASHBERG.....................HÄÄÄÄÄÄÄNG MED

Kommentarer
Postat av: Belle

Mens????????

2006-11-23 @ 21:14:53
Postat av: Anonym

det va på skoj.......bg.........

2006-11-23 @ 21:30:09
Postat av: belle

Mågon mer som kallar sig för belle här eller?..jag har inte skrivit här innan..? trist när man man inte vågara skriva sitt eget eller?

2006-11-24 @ 08:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback