...snart tystnar musiken

ska nu i säng. Har varit vaken sedan strax före 8. Stor prins Kimmo hade ju kamp...........samling kl 9.30.............fast e man småbarns förälder är man VÄLDIGT van vid dessa morgonpigga små "terrorister"

Men nu känns det att man e på övertid.
Har lyssnat hela kvällen på gamla godingar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,SCHLAGER.............e det de här du kallar kärlek, piccadillycircus, blå blå vindar, orup, gessle, o ja så många mer.............CAROLA, SAREK, JÖBACK, LENA PH, ORUP, NIKLAS STRÖMSTEDT,

vet ni förresten vilken film jag gärna vill se NUUUUUUUUUUUUUUUUU

FILMEN G, SOM I GEMENSKAP.......................................VILKEN HÖJDARE DET VA...........
SÄLLSKAPSRESORNA...ALLIHOP,
JÖNSSONLIGAN, alla där med

O SEN VIL JAG SE DEN  IGEN......................ÖBERGS PÅ LILLÖGA

O EN GAMMAL SKRIDSKOFILM.........................KÄRLEK PÅ HAL IS.the cutting edge...........OM HON SOM VA FRAMGÅNGSRIK KONSTÅKERSKA,,,,,,,,,,,,,FÖRLORADE SIN PARTNER..................JAKT PÅ NY PARTNER I FORM AV EN HOCKEYSPELARE....MED ETT HANDIKAPP, VAD JAG KOMMER IHÅG...HAN BLEV HENNES PARTNER O BLEV IN LOVE......MEN KRUXET VA ATT HON SKULLE GIFTA SIG MED ...............EN ANNAN...........

DET E EN FILM JAG KAN SE OM O OM IGEN.....JUST LOVE IT..................SÅ OM DET ÄR NÅN SOM HAR DEN...........JAG BETALAR FRAKT O ALLT...............
VILL BARA SE DEN IGEN.........................

Nu ska denna svensken i säng.........................


SEE U TOMORROW.......................

O MIN VÄN.........DU SOM VA PÅ GALEJ IKVÄLL I STORSTAN....................HOPPAS BARA DU HAFT KOSELIGT MED DIN LIVSKAMRAT O FAR TIL DINA 2 NU "STORA PRINSAR"..................TROR NI HADE EN TREVLIGARE RESA ÄN VI MED BUSS TILL VIBORG..............
FAN..................................MEN NÄSTA ÅR KOMMER VI IGEN.
JOBBA LUGNT, O SLIT INTE UT DIG.........................SÅ SES VI SNART.

SKA FAKTISKT KOLLA PÅ BUSSRESAN TILL KÖPENHAMNSTIVOLI-........................JULMARKNAD.
MEN NÅGON SA IDAG ATT DET ÄR I ESBJERG NU TILL HELGEN ELLER NÄSTA................NÄSTA PASSAR BRA, FÖR DÅ ÄR JU MANNEN I GÖTEBORG O SPELAR HANDBOLL.............SÖNDAGEN DÄR KL 18.30..............

HOPPAS DET GÅR PÅ TV...........................

ALLTSÅ DÅ FRÅN SVERIGE

FÖR DANSKARNA GER JAG INTE MYCKET FÖR..................jävla grötigt språk o dyrt o leva i detta land........MEN VI E TVUGNA JUST NU. ....................
men skulle ALDRIG  bosätta mig här.....................SE BARA VÅRAN AUDI...............

det e vår bil.........men kan inte köra den här......................LONG STORY.

U KNOW..............?????????

FATTAR NI HUR MYCKET EN VANLIG ARBETANDE MAN O KVINNA har över efter denna orimiga skatt..............2-3 barn, dagis, o alt...................ni skulle bra gärna vilja veta va????? har en länk.................men vet ej var den e just nu...............men den kommer .om det e nån som vill veta. .....jag har den...men alltså               where........

FAST DET SOM E BRA HÄR E ATT DET E IALLAFALL FRI SJUKVÅRD.................du kan gå varje dag om du så behöver..........KOSTAR INGA PENGAR.........................bara du har ditt GULA KORT..............."SJUKHUSKORT"......................
Vi  bor ju då utanför CIVILISATIONEN...så vi har ju ingen AKUTEN här med läkare o så behövs......utan måste då ringa ett nummer......till nån slags jourläkare,,,,,,,,,,,,,,,,,DET E VÄL DET NEGATIVA med o bo som vi gör ALLTSÅ INTE I NÅN STÖRRE STAD där det finns STORA SJUKHUS.............................

vet bara hur det va den FREDAGEN DEN 13......när vår lill prins slog huvudet i bordskanten.................o bara måstes sys..........

DÅ KAN JAG INTE FÖRSTÅ DETTA LANDS REGLEMENTE..................

tänk om det hade varit en blindtarm eller  värre..........................VAD GÖR MAN DÅ............

JO....DÅ KÖR MAN TILL HERNING, HOLSTEBRO ELLER ....................VAD..............................hoppas aldrig mer behöva detta IKKE WEEKEND.......................
annars har vi en jätte trevlig läkarmottagning i "byn"måndag till fredag

Har ju då lill prins..............................HAR ONT I ETT ÖRA........SA REDAN I MIDDAGS INNAN VI SKULLE AF STED...............MEN WIPS,,,,,,,,,,,,,SÅ VA DET BRA IGEN.........
Men det minsta  ljud imorgon.....................JAG RINGER LÄKARE MED DET SAMMA.....................för imorgon är det bara hyggedag.....................

Tänkte faktiskt baka lite ........kanske ...................PEPPARKAKOR,  FÖR NÄSTA HELG ÄR DET KAMP IGEN.............

mot SVENSKAR..............

GISSA OM MINA NAGLAR SKA VARA SVENSKA FLAGGOR DÅ??????? ELLER E MINA SÅ FINA ÄNNU ATT JAG INTE NÄMNS TA DE T VÄCK.............................den som lever den får se.........................

NU SKA JAG SÄTTA PÅ RADIO Ö 3...........en kanal får¨n österrike,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,DEN ABSOLUT BÄSTA..............................SPELAR BÅDE GAMMALT O NYTT.....................det e vår VARMASTE station....................FÖRRUTOM ELEMENTEN NU .......................FÖR FAN VAD KALLT DET ÄR...................

HUR SKA VINTERN BLI........................................DYR......ELLER HUR..........................för i detta land e det inte billigt o värma ett hus......................

TROR VI E DE STÖRSTA KONSUMENTERNA PÅ VÄRMELJUS............iallafall på denna gatan..........

DE ANDRA BER TILL GUD...............................

ALLA HÄR E SÅ JÄVLA RELIGIÖSA....................................

O DET ÄR IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEEEEE VI

VET EJ VAD DE TROR PÅ..............

ungarna går på KRISTEN  friskola...............

DET SKA ALDRIG VÅRA GÖRA..............de ska inte tvingas o be..............bara för att deras föräldrar tror det e det bästa.........

FAST KANSKE BE OM EN MILJON ELLER BE OM ATT FÅ IN HÖGSTA VINSTEN PÅ HÄSTAR ELLER NÅT ANNAT...........

DET FÅR NI LOV ATT GÖRA....................

men fan inte sitta i dagis, förskola o skola o BE till gud...........

DET FINNS INTE

jag e troende.........eller....jag som till vardags går med PLAYBOY i halsen....o har det snart i sängen med.............ÄLSKAR O RETA FOLK.............
.....men jag går aldrig i kyrkan mer än nödvändigt..................

FAST VI SKA SNART.............PÅ DOP.........................TILL LILLE ALEX.................

DET SKA BLI ETT RENT NÖJE...................

alex.......................jag ska hålla dig stenhårt, samman  med mr p..................

VILL BARA SE DIG................................växa upp, o bli en buse såsom ALLA våra andra barn är............WILLIAM, ELIN , GUSTAF, ALWIN, TIM, VILLE( SOM VI INTE HELLER SETT ÄNNU) FELIX O ALVA................

ja jag e säker på att ni med våra prinsar............BLIR LIVSFARIGA.............

SE BARA VILKA SNYGGA FÖRÄLDRAR NI HAR..............

ja vilka ungar....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback