sorry

eeeeeeeeeeeeeeeeeh..........ser att det finns dubletter av någon bild.................SKA ALDRIG HÄNDA IGEN............sånt som SKER................men hoppasändå ni kan tycka om det jag sänt............ser att jag fått HELT utomstående repliker,,,,,,,,,,,,,,,bara ros..................INGEN RIS...................så antagligen gillas det jag gör.............

LOVE U ALL.............and hoppas på återseende hos mig IIMORGON..........för då e jag tillbaka igen.,

det enda vi har då är::::::

PRINS LILL  O STORS STÄDNING AV HELA ÖVERVÅNINGEN..............

för det e bara de 2 små rackarna som använder den våningen...........SJÄLV HAR VI BARA ETT RUM TILL GARDEROGER............

fast snart behöver JAG ett xtra skåp till...................... O VAR SKA JAG FINNA DET?????

JAGSOM BARA ÄLSKAR KÖPA KLÄDER..................

MEN...............v¨årat främmande ska bo uppe i weekenden........SÅ DÄR MÅSTE bara va LITE iallafall undanplockat..........

o jag ska få snacka ENGELSKA..................HELA HELGEN..............



I LIKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback